NEA

Αυτή είναι η πρώτη νέα «παλιά» Aston Martin DB5 Goldfinger Continuation

Θυμάστε την ανακοίνωση της Aston Martin σχετικά με την αναβίωση 25 πανομοιότυπων αλά James Bond DB5;

Δεν είναι ούτε η πρώτη μήτε η τελευταία φορά που η Aston Martin αποφασίζει να επαναφέρει κάποιο συλλεκτικό της μοντέλο. Μάλιστα στην περίπτωση της DB5, η οποία πέρα από το Goldfinger έχει συμμετάσχει στο Skyfall, στο Spectre και παλιότερα στο Goldeneye κ.α., οι ιθύνοντες της εταιρίας τα έβγαλαν τα λεφτά τους. Και αυτό επειδή το κάθε αυτοκίνητα από τα 25 συνολικά που θα κατασκευαστούν πωλήθηκε για 3 εκατομμύρια ευρώ!

Φυσικά δεν μιλάμε για μία νορμάλ κουπέ DB5 από τις συνολικά 900 που κατασκευάστηκαν την περίοδο 1963-65, αλλά για την κατασκοπική έκδοση που πρωταγωνίστησε στα χέρια του James Bond. Και σύμφωνα με την Aston Martin απαιτούνται περίπου 4.500 εργατοώρες για την αποπεράτωση της χειροποίητής κατασκευής κάθε αυτοκινήτου.

Μάλιστα ο βαρύς οπλισμός (αλεξίσφαιρο μεταλλικό παραπέτασμα, μηχανισμός περιστροφής αλλαγής της πινακίδας, σύστημα κάλυψης με καπνό, σύστημα εκτόξευσης λαδιών για να γλιστρούν οι διώκτες, ρέπλικες κρυφών πυροβόλων μπροστά και πίσω) δεν της επιτρέπει να έχει άδεια κυκλοφορίας για τους δρόμους.

Ως αυτοκίνητο παραγωγής η DB5 είχε γίνει διάσημη στην ταινία Goldfinger του 1964 και στα χέρια του Sir Sean Connery στον ρόλο του James Bond. Η Aston Martin είχε κατασκευάσει 123 ανοιχτές DB5, μερικές shooting brake και περίπου 900 coupe. Κάτω από το μακρύ καπό της με την εισαγωγή του αέρα υπήρχε ένας 6-κύλινδρος σε σειρά με χωρητικότητα 4,0 λίτρα που απέδιδε από 290 άλογα. Το 5άρι σασμάν ήταν της ZF ενώ υπήρχε προαιρετικά και αυτόματο της BorgWarner με 3 σχέσεις.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!
Back to top button
Close
Close