Στις αρχές του χρόνου είχε παρουσιαστεί η Turbo S με τα 650 άλογα. Καλά είναι και τα… 580 της απλής Turbo που στη Γερμανία ξεκινά από τις 180.811€ ως Coupe και από τις 194.035€ ως Cabriolet.
H Porsche συμπληρώνει σιγά-σιγά την γκάμα της νέας 911 με την παρουσίαση της Turbo που είναι ίσως και η πιο δημοφιλής εκδοχή της. Εδώ ο twin turbo των 3,8 λίτρων αποδίδει 580 άλογα (40 επιπλέον από την προηγούμενη) με ροπή στα 750 Nm.
Eξίσου εκρηκτικές είναι και οι επιδόσεις με τα 0-100 χλμ./ώρα να μην ξεπερνούν τα 2,8 δευτερόλεπτα και την τελική να αγγίζει τα 320 χλμ./ώρα. Τιμές εξαιρετικές αν σκεφτεί κανείς πως είναι ανάλογες της προηγούμενης 911 Turbo S.
Η ροπή περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός κιβωτίου PDK με 8 σχέσεις και ειδικά προσαρμοσμένο στην Turbo με νέα χαρτογράφηση της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης PASM. Το Porsche Traction Management και η ενεργητική τετραδιεύθυνση είναι στάνταρ, ενώ οι τροχοί 20 (21 πίσω) ιντσών φορούν ελαστικά διάστασης 255/35 (315/30 πίσω). Μπροστά υπάρχουν δισκόφρενα 408 χλστ. και πίσω 380 χλστ. με τα κεραμικά να είναι προαιρετικά.
Η βασική οπτικά διαφορά που υπάρχει στην απλή Turbo είναι η τετραπλή εξαγωγή της εξάτμισης (στην Turbo S είναι οβάλ). Από εκεί και πέρα, δείχνει πανομοιότυπη με την Turbo S, όντας το ίδιο φαρδιά και φουσκωμένη, με στάνταρ LED τεχνολογίας PDLS Plus, ενεργητικό αεροδυναμικό πακέτο και διάφορά άλλα.