NEA

Στην Ελλάδα την ερχόμενη άνοιξη το ηλεκτρικό Skoda Enyaq!

To Enyaq θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά την άνοιξη του 2021, ενώ προσεχώς θα ανακοινωθούν οι τιμές του. Στη Γερμανία ενδεικτικά ξεκινά από τις 33.800 ευρώ προ επιδοτήσεων.

Το Enyaq iV είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής της Skoda που βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα (MEB) ειδικά για ηλεκτρικά μοντέλα, του Volkswagen Group. Η εμπορική πορεία του Enyaq iV θα ξεκινήσει με την Founders Edition, μια έκδοση που περιορίζεται σε 1.895 μονάδες -νούμερο κάθε άλλο τυχαίο μιας και το 1895 είναι το έτος ίδρυσης της μάρκας.

Το Enyaq θα είναι διαθέσιμο με κίνηση στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς, με αυτονομία έως και 510 χιλιόμετρα στον κύκλο μέτρησης WLTP και τη χαρακτηριστική όσο και τυπική για μοντέλο της SKODA ευρυχωρία. Ταυτόχρονα αντί για τα κλασικά επίπεδα εξοπλισμού διαθέτει Design Selections.

Η Founders Edition, όπως και το Enyaq vRS iV (προαιρετικά για τα 80 iV και ENYAQ 80x iV) θα ξεχωρίζει από την Crystal Face, μιας φωτιζόμενη από 130 LED μάσκα και τις ζάντες των 21 ιντσών του. Στο εσωτερικό της θα διαθέτει την Design Selection ecoSuite, με αειφόρα επεξεργασμένο δέρμα.

Το βασικό Enyaq 50 iV είναι εξοπλισμένο με κινητήρα 109 kW (148 ίππων) και 220 Nm που κινεί τους πίσω τροχούς. Η μπαταρία ιόντων λιθίου του έχει ολική χωρητικότητα 55 kWh και εξασφαλίζει αυτονομία που φτάνει μέχρι και τα 340 χιλιόμετρα. Στο Enyaq 60 iV η μπαταρία είναι 62 KWh και η αυτονομία φτάνει τα 390 χιλιόμετρα, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 132 kW (179 ίππους) και 310 Nm.   

Τη μεγαλύτερη αυτονομία, χάρη στη μπαταρία του των 82 kWh, την έχει το Enyaq 80 iV -150 kW (204 ίπποι) και 310 Nm- που κατά WLTP μπορεί να καλύψει μέχρι και 510 χιλιόμετρα.

Η ίδια μπαταρία χρησιμοποιείται και στο τετρακίνητο Enyaq 80x iV των 195 kW (265 ίπποι) καθώς και στο κορυφαίο και επίσης τετρακίνητο Enyaq vRS iV των 225 kW (306 ίπποι), με την αυτονομία να είναι και στα δύο 460 χιλιόμετρα. Όσο για τις επιδόσεις του σπορ vRS iV σημειώστε 6,2 δεύτερα για το 0-100 και τελική 180 χλμ./ ώρα, όταν οι λιγότερο ισχυρές εκδόσεις περιορίζονται στα 160.

Στις ταχύτητες αυτές σημαντικό ρόλο στην οικονομία ενέργειας παίζει και η πολύ καλή αεροδυναμική του Enyaq (συντελεστής οπισθέλκουσας από 0,27), ενώ ενέργεια εξοικονομεί και η προαιρετική αντλία θερμότητας για τη θέρμανση και τον κλιματισμό στο εσωτερικό. 

Στο εσωτερικό όπως προαναφέραμε υπάρχει το νέο concept των Design Selection, οι οποίες είναι συνολικά έξι (Studio, Loft, Lodge, Lounge, Suite και ecoSuite) και αντικαθιστούν τα κλασικά επίπεδα εξοπλισμού. Ταυτόχρονα υπάρχουν και μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης χάρη στην ύπαρξη δέκα θεματικών πακέτων.   

Από κει και πέρα η ελεύθερη οθόνης στο κέντρο του ταμπλό για το σύστημα infotainment αλλά και για μια σειρά άλλων λειτουργιών έχει διαγώνιο μέχρι και 13,0 ίντσες -η μεγαλύτερη μέχρι στιγμής σε Skoda- ενώ το παρόν δίνουν και πολλά συστήματα υποβοήθησης. Ανάμεσα σε αυτά και το Travel Assist, με τις δυνατότητας ημι- αυτόνομης κίνησης αλλά και η τηλεχειριζόμενη και προγραμματιζόμενη στάθμευσης.

To ENYAQ θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά την άνοιξη του 2021, ενώ προσεχώς θα ανακοινωθούν οι τιμές του -στη Γερμανία ενδεικτικά ξεκινά από τις 33.800 ευρώ προ επιδοτήσεων, ενώ στο πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά όλων των εκδόσεών τους- και θα είναι δυνατή και η προ-παραγγελία του.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!