NEA

Mercedes-Benz S-Class: Tο πιο προηγμένο αυτοκίνητο του κόσμου!

Η νέα ναυαρχίδα της Mercedes-Benz είναι πλέον γεγονός. Μεγαλύτερη, πιο επιβλητική και φορτωμένη με ό,τι πιο εξελιγμένο έχει να παρουσιάσει η παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου.

Η S-Class ποτέ δεν υστερούσε σε κύρος, αυτή εδώ όμως, η εντέκατη γενιά της, δείχνει πιο επιβλητική από ποτέ. Ίσως να φταίνε οι εξωτερικές της διαστάσεις, που αγγίζουν τα 5.210 mm σε μήκος, 1.954 mm σε πλάτος και 1.503 mm σε ύψος. Ίσως πάλι η αύξηση του μεταξονίου, η εμφανώς πιο φαρδιά μάσκα, ακόμα και οι καθαρές γραμμές της που, στο τέλος της μέρας, της χαρίζουν και έναν εντυπωσιακά χαμηλό συντελεστή αεροδυναμικής οπισθέλκουσας, Cd=0,22.

Όπως και να έχει, μιλάμε για ένα μοντέλο που κάνει τη διαφορά. Γνωστή με τον εσωτερικό κωδικό W223, η νέα S-CLass βασίζεται σε μία εξελιγμένη εκδοχή της πλατφόρμας MRA (Modular Rear Architecture) της γερμανικής εταιρείας. Και παρότι δεν πρόκειται να συνοδευτεί από Coupe και Cabriolet εκδόσεις, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ της κανονικής και της επιμηκυμένης έκδοσης, με το μεγαλύτερο μεταξόνιο.

Εντός τα πάντα είναι υπενδεδυμένα με κορυφαίας ποιότητας υλικά, όπως ξύλο, μέταλλο και δέρμα. Το highlight βέβαια του εσωτερικού είναι το τελευταίας γενιάς MBUX, για το οποίο περισσότερα στοιχεία μπορείτε να βρείτε εδώ. Επισημαίνουμε πως στην κορυφαία εκδοχή του έχει οθόνη OLED με διαγώνιο 12,8 ιντσών, ενώ στη στάνταρ διαμόρφωσή η διαγώνιος της οθόνης είναι 11,9 ίντσες, συμβατικής τεχνολογίας. Σε κάθε περίπτωση, οι εφαρμογές και οι δυνατότητες που προσφέρει είναι αμέτρητες, ενώ οι όποιες αναβαθμίσεις γίνονται over the Air.

Πέραν αυτής, ο οδηγός έχει μπροστά του και τον πολλαπλώς ρυθμιζόμενο ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ υπάρχει διαθέσιμο και ένα HUD που προβάλλει τις βασικές ενδείξεις στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου. Αναφορικά με τη σχεδίαση του ταμπλό, στη Mercedes την παρομοιάζουν με αυτή ενός πολυτελούς γιοτ, ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στον εσωτερικό φωτισμό και στην ηχομόνωση του εσωτερικού.

Στον τομέα της ασφάλειας πέρα από οτιδήποτε γνωστό υπάρχει μέχρι στιγμής σε συστήματα παθητικής και ενεργητικής προστασίας, η νέα S-Class εισάγει, για πρώτη φορά, μετωπικούς αερόσακους για τους πίσω επιβάτες.

Αναφορικά με τους κινητήρες, η νέα S-Class θα προσφέρεται αρχικά με δύο εκδόσεις βενζίνης, ήπιας υβριδικής υποβοήθησης 48V. Αυτές θα φέρουν έναν εξακύλινδρο κινητήρα 3,0 λίτρων, όπου στην S 450 4MATIC θα αποδίδει 367 ίππους και στην S 500 4MATIC 435 ίππους. Αμφότερες θα μεταδίδουν την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Η εισαγωγικές εκδόσεις πετρελαίου θα βασίζονται και αυτές σε ένα τρίλιτρο diesel σύνολο, όπου στις S 350d/ S 350d 4MATIC θα αποδίδει 286 ίππους και στην S 400d 4MATIC 330 ίππους.

Σε δεύτερο χρόνο η παλέτα των μηχανικών συνόλων θα συμπληρωθεί με τα μεγαλύτερα, V8 σύνολα, 4,0 λίτρων, κάποιες plug-in υβριδικές, καθώς και μία αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή, με τα σήματα της EQ. Ένα ενδιαφέρον νέο αποτελεί το γεγονός ότι δεν θα παρουσιαστεί έκδοση AMG.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!