NEA

Audi RS6 Avant Tribute Edition, φόρος τιμής στο πρώτο RS2

To RS2 Avant του 1994 αποτέλεσε ένα μοντέλο που πραγματικά άφησε εποχή. Τιμώντας αυτή την ιστορία, η Audi αποφάσισε να σχεδιάσει μία ειδική έκδοση του νέου RS6 Avant, την οποία και θα κατασκευάσει σε μόλις 25 μονάδες.

Δεν γνωρίζουμε εάν το κάνει γιατί την έπιασε η νοσταλγία ή γιατί μόλις ξεκίνησε να διαθέτει το RS6 Avant στην Αμερικάνικη ήπειρο, οπότε θέλει κάτι δυνατό συναισθηματικά, ώστε να κάνει μία καλή αρχή. Το σίγουρο είναι ότι το Audi RS6 Avant Tribute Edition είναι ένα πραγματικά ξεχωριστό μοντέλο, που πολλοί θα επέλεγαν να πληρώσουν το κάτι παραπάνω για να το αποκτήσουν.

Ξεκινώντας από τον εξωτερικό χρωματισμό, το Nogaro Blue του αμαξώματος συνδυάζεται με μαύρες λεπτομέρειες στη μάσκα, τις ράγες οροφής και στον πίσω αεροδυναμικό διαχύτη. Οι τροχοί είναι 22 ιντσών, ενώ μέσα από αυτούς ξεπροβάλλουν τα καλά, κόκκινα δισκόφρενα με τις κεραμικές δισκόπλακες των 420 mm. Εντός πάλι, συναντάμε τα exclusive σπορ καθίσματα Valcona S, με μπλε ραφές, επενδύσεις ανθρακονήματος στο ταμπλό και διάφορες ακόμη πινελιές, ειδικά για την περίσταση.

Αναφορικά με τον κινητήρα, δεν συναντάμε αλλαγές. Κάτω από το καπό κρύβεται το τετράλιτρο, V8 twin-turbo θηρίο της Audi, που παράγει 600 ίππους ισχύος και 800 Nm ροπής. Τα νούμερα αυτά επιτρέπουν στο βάρους 2+ τόνων όχημα να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 3,5 sec. Όσο για την τελική ταχύτητα, στο πρόγραμμα RS2 μπορεί να αγγίξει τα 305 km/h. Η κίνηση, φυσικά, μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, μέσω ενός εξελιγμένου συστήματος quattro και ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων.

Εδώ αξίζει να αναφερθεί πως το αρχικό Audi RS2, του 1994 (το οποίο αποτέλεσε το πρώτο μοντέλο της φίρμας που έφερε το λογότυπο RS) εφοδιαζόταν με ένα κινητήρα 2,2 λίτρων, ισχύος 315 PS. Ουσιαστικά είχε σχεδόν το μισό κυβισμό και ιπποδύναμη… Τα επετειακά RS6 Avant Tribute Edition, όπως προείπαμε, θα περιοριστούν στα 25 κομμάτια, με την τιμή τους να ανεβαίνει μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ, σε σχέση με τα απλά RS6 Avant.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!