ΔΟΚΙΜΕΣ

Mitsubishi Space Star 1.2 CVT [test drive]

Το Space Star είναι πλέον ένα από τα λίγα αυτοκίνητα πόλης που θα μείνουν στην κατηγορία προσφέροντας ευέλικτες και οικονομικές λύσεις.

Η νέα τάση στην μικρότερη κατηγορία είναι η σταδιακή αντικατάσταση των συμβατικών μοντέλων με ηλεκτρικά. Μέχρι να φτάσει εκείνη η στιγμή υπάρχουν μοντέλα όπως το Space Star προσφέροντας καλή πρακτικότητα και ευελιξία εντός και εκτός των τειχών. Και μετά την πρόσφατη ανανέωση το μικρότερο μοντέλο της Mitsubishi απέκτησε μια νέα προοπτική με φρεσκαρισμένο παρουσιαστικό και νέα μάσκα.

Στο εσωτερικό υπάρχουν διάφορες αναβαθμίσεις στα σημεία, καλύτερο φινίρισμα των πλαστικών, νέοι διακόπτες και ένας επανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων. Πολύ σημαντική είναι η προσθήκη του συστήματος πολυμέσων Smartphone-Link Display Audio (SDA) με όλες τις συνδεσιμότητες και μία μεγάλη touch-screen 7 ιντσών που έχει και κάμερα οπισθοπορείας. Το πορτμπαγκάζ με τα 235 λίτρα είναι στο πλαίσιο της κατηγορίας, με την έκδοση της δοκιμής μας να έχει ένα πολύ έξυπνο προσθαφαιρούμενο πλαστικό κιβώτιο κάτω από το δάπεδο, με χωρίσματα για τη μεταφορά μικρότερων αντικειμένων.

photos: nmarinopoulos

Η γκάμα του Space Star περιλαμβάνει δύο κινητήρες: στα 1.000 κ.εκ. με 71 ίππους και 88 Nm (από 10.640 ευρώ), καθώς και στα 1.200 κ.εκ. με 80 ίππους και 106 Nm (από 13.450 ευρώ). Αμφότεροι εφοδιάζονται με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων MIVEC. Το μοντέλο της δοκιμής μας είναι της top έκδοσης με το αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT με την τιμή να ανεβαίνει στις 14.250 ευρώ.

Με την πρώτη ματιά το Space Star ακούγεται κάπως τσιμπημένο στην τιμή (γενικότερα όμως όλα τα νέα αυτοκίνητα έχουν ακριβύνει αρκετπά), η οποία σε μεγάλο βαθμό αντισταθμίζεται από τον πλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει νέα συστήματα υποβοήθησης και άνεσης όπως είναι το σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης με ανίχνευση πεζών  (Forward Collision Mitigation), προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Departure Warning), αυτόματη αλλαγή μεγάλης «σκάλας» φώτων (AHB) κ.α. που διασφαλίζουν περισσότερη ασφάλεια σε κάθε διαδρομή.

Οι χώροι που προσφέρει το Space Star, για τα 3,84 μέτρα του αμαξώματος, είναι καλοί και πρακτικοί όταν στην πόλη οι κόμπακτ διαστάσεις διασφαλίζουν ανάλογη ευελιξία. Το μοτέρ είναι ψυχωμένο και το κιβώτιο έχει μια τυπική CVT λειτουργία. Αν πάλι θέλετε να εξοικονομήσετε κάποια χρήματα, τότε υπάρχει και η έκδοση με το χειροκίνητο πεντάρι σασμάν. Από εκεί και πέρα η αίσθηση του τιμονιού έχει βελτιωθεί αρκετά και κόβει για ευκολία στις μανούβρες, η άνεση της ανάρτησης είναι ισορροπημένη, το ABS θα μπορούσε να είναι λιγότερο ευαίσθητο για τα δεδομένα της κατηγορίας και οι κλίσεις στις στροφές μικρότερες.

Όσο για την κατανάλωση αυτή κυμαίνεται περίπου στα 6 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές και ευνοούνται από το χαμηλό απόβαρο. Γιατί να επιλέξει κανείς το Space Star; Ένας καλός λόγος είναι πως ισορροπεί ανάμεσα σε κλασικά city cars και στα μεγαλύτερα supermini. Από την άλλη, ένα καλό κίνητρο αποτελεί η αξιοπιστία της Mitsubishi και κατ’ επέκταση η πενταετής ή για 100.00 χλμ. εγγύηση με οδική βοήθεια που δίνει η ελληνική αντιπροσωπεία.

Περισσότερες δοκιμές μοντέλων MITSUBISHI

Mitsubishi Space Star 1.2  CVT – Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός 1.193 cc
Διάμετρος x διαδρομή 75,0 x 90,0 mm
Διάταξη/κύλινδροι τρικύλινδρος σε σειρά
Ισχύς 59 kW (80 PS) / 6.000 rpm
Ροπή 108 Nm (11,0 kgm) / 4.000 rpm
Τροφοδοσία Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 12,6 sec (CVT: 13,5)
Τελική ταχύτητα 180 km/h (CVT: 173)
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Μέση δοκιμής 6,0 lt/100 km
Τυποποιημένη μικτή 5,6 lt/100 km
Ρεζερβουάρ 35 lt
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) 625 km
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
Προδιαγραφή Euro 6
Εκπομπή CO2 121 g/km (CVT: 99)
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο Αυτόματο τύπου CVT
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσω Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης, αντιστρεπτική ράβδος/ Ημιάκαμπτος άξονας
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι/ταμπούρα
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάσταση Yokohama BlueEarth A34, 175/55 R15
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος 3.845 x 1.665 x 1.505 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1.430/1.415 mm
Μεταξόνιο 2.450 mm
Χώρος αποσκευών 235 lt
Απόβαρο 950 (CVT: 965)
Τιμη πωλησης βασικης εκδοσης μοντελου δοκιμης: απο 13.450€ (14.250€ η έκδοση CVT)

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!