NEA

Γιατί το Suzuki Jimny θα συνεχίσει… μόνο ως διθέσιο;

Επειδή ο μόνος τρόπος για να συνεχίσει να διατίθεται στην Ευρώπη είναι μόνο ως επαγγελματικό βαν.

Το Suzuki Jimny εφοδιάζεται με έναν απαρχαιωμένο τεχνολογικά τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό 1.500άρη κινητήρα που αποδίδει 102 ίππους αλλά και πάνω από 170 γρ. CO2/χλμ.! Και από την στιγμή που ο μέσος όρος ανά εταιρικό στόλο είναι στα 95 γρ./χλμ. γίνεται κατανοητό γιατί το Jimny σταδιακά αποχαιρετά τις αγορές της Ευρώπης (στην χώρα μας δεν υπάρχει καν στο νέο τιμοκατάλογο).

Παρά ταύτα ο μέσος όρος για τα ελαφρά επαγγελματικά είναι στα 147 γρ./χλμ. και χάρη σε αυτό το Jimny θα συνεχίσει να διατίθεται σε ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές ως βαν. Για αυτό το λόγο αφαιρέθηκαν τα πίσω καθίσματα ώστε να προκύψει ο απαραίτητος χώρος φόρτωσης που φτάνει τα 863 λίτρα, ενώ μπήκε και ένα προβλεπόμενο πλέγμα για να διαχωρίζει τις δύο μπροστινές θέσεις.

Διαθέτοντας κορυφαίες δυνατότητες εκτός δρόμου ίσως να υπάρχουν αρκετοί επαγγελματίες που θα τους είναι χρήσιμο ένα Jimny που θα μπορεί να φτάνει εκεί που δεν μπορούν κάποια άλλα. Τώρα, για όσους το έχουν ήδη αποκτήσει δύο τινά υπάρχουν: ή το αυτοκίνητο τους θα αποκτήσει μια καλή αξία λόγω της σπανιότητάς του ή απλά θα χάσει πολύ σε μεταπωλητική αξία.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button