ΑΓΩΝΕΣ

GP Τοσκάνης: 5η φετινή νίκη για τον Hamilton σε ένα επεισοδιακό αγώνα με πολλές εγκαταλείψεις!

Τα πάνω-κάτω ήρθαν στο Mugello μετά από 2 απανωτές κίτρινες σημαίες και 6 μονοθέσια να βγαίνουν εκτός μάχης με το καλημέρα. Ο αγώνας ξεκίνησε ξανά με 13 οδηγούς στην πίστα και τις Mercedes να είναι πραγματικά άπιαστες. Στο βάθρο ο Bottas και ο Albon σε έναν αγώνα με 8 συνολικά εγκαταλείψεις και 2 διακοπές (κάτι που είχε να γίνει από το GP Βραζιλίας του 2016).

Ο αγώνας στην ιδιαίτερη πίστα του Mugello ξεκίνησε στραβά για τον Verstappen, o οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα ισχύος στην εκκίνηση (είχε εντοπιστεί από νωρίτερα πρόβλημα στο software του V6 της Honda) και στη συνέχεια τον εμβόλισαν οι Gasly και Grosjean. Τετακέ και για τον Sainz με αποτέλεσμα να μπει στο safety car στην πίστα. Μέχρι εδώ ο Bottas ήταν στην πρώτη θέση χάρη στην πολύ καλή του εκκίνηση με δεύτερο τον Hamilton και μετά τον Leclerc (με τα επετειακά χρώματα για τους 1.000 αγώνες).

Στη συνέχεια όμως έγινε κάτι πρωτοφανές. Όταν η πίστα «καθάρισε» και με το που σηκώνεται πράσινη σημαία στην ευθεία εκκίνησης, στα πίσω μονοθέσια έγινε ένας μικρός χαμός όταν ο Giovinazzi επιταχύνει μέσα σε ένα συρφετό και πέφτει πάνω στο Magnussen που άργησε να επιταχύνει με εμπλοκή του Latifi και του Sainz.

Χαμός με κόκκινη σημαία και τον αγώνα να διακόπτεται στον 6ο μόλις γύρο και να έχουν εγκαταλείψει 6 μονοθέσια: αυτά των Giovinazzi, Latifi, Magnussen και Sainz, και νωρίτερα των Verstappen και Gasly. O Grosjean την γλύτωσε στο τσακ. Ευτυχώς κανείς δεν τραυματίστηκε. Εγκατέλειψε και ο Ocon λόγω υπερθέρμανσης των φρένων.

Τελικά ο αγώνας ξεκίνησε από την αρχή (45 λεπτά από την κανονική του ώρα) σε σχάρα εκκίνησης με μόλις 13 μονοθέσια! Οι δύο Mercedes (με μέση γόμα) με τον Hamilton μπροστά ξεπετάχτηκαν… και αυτό ήταν. Με το καλημέρα πήραν μεγάλη διαφορά από τους άλλους οδηγούς (οι περισσότεροι με μαλακή γόμα) με τον Leclerc στην 3η θέση και πίσω του τις δύο Racing Point.

Στα μέσα του αγώνα ξεκίνησαν να γίνονται οι αλλαγές ελαστικών με τις αργές Ferrari να βάζουν σκληρή γόμα ώστε ο Leclerc (o Vettel ήταν χαμένος στις τελευταίες θέσεις) να κυνηγά τις Racing Point και οι περισσότεροι άλλοι οδηγοί την μέση. Σκληρή και για τον Bottas που έκανε πλάκα για το πόσο θα ήθελε μία κίτρινη σημαία (κάτι που έγινε λίγο αργότερα).

Στη συνέχεια το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στην μάχη για την 3η και 4η θέση με διεκδικητές τους Ricciardo, Stroll και Albon. Για κακή του τύχη όμως ο Stroll είχε κλατάρισμα και μία άσχημη σύγκρουση με την κίτρινη σημαία και να αναπτερώνει το ηθικό του Bottas και να μειώνει την διαφορά από τον Hamilton.

Μετά από την δεύτερη διακοπή ξεκίνησαν (ξανά με σχηματισμό εκκίνησης) για 3η φορά στο Mugello τα 12 μονοθέσια που είχαν απομείνει για να ολοκληρώσουν τους 13 γύρους ενός ατελείωτου Grand Prix που ξεπέρασε σε διάρκεια τις δύο ώρες. Ευτυχώς η εκκίνηση έγινε ομαλά με τον Hamilton να πετάγεται μπροστά και τον Bottas να χάνει το πλεονέκτημα μιας και τον προσπέρασε ο Ricciardo.

Λίγο αργότερα όμως ο Φινλανδός πήρε το αίμα του πίσω διασφαλίζοντας το «1-2» για την Mercedes. Ο Ricciardo δεν κατάφερε να ανέβει στο βάθρο αφού τον προσπέρασε ο Albon με την Red Bull εμφανώς πιο γρήγορη. Όσο για την Ferrari, γιόρτασε με μια από τις χειρότερες εμφανίσεις της το 1.000στό της Grand Prix.

Παρακάτω η κατάταξη του αγώνα, δείτε εδώ την βαθμολογία, επόμενος αγώνας στην Ρωσία και στο Σότσι (27 Σεπτεμβρίου).

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button