Αν υπήρχε GNTM για μοντέλα αυτοκινήτων, τότε η πανέμορφη Portofino θα περνούσε με την μία!
Μετά από μια διαδρομή περίπου τριών χρονών η Ferrari παρουσίασε την αναβαθμισμένη Portofino M με το πρόσθετο γράμμα να αντιστοιχεί στην λέξη «Modificata». Χάρη στην αύξηση της ισχύος (από τους 600 στους 620 ίππους, ροπή στα 760 Nm) του twin-turbo V8 χωρητικότητας 3,9 λίτρων οι επιδόσεις του ιταλικού gran tourer έχουν βελτιωθεί.
Σύμφωνα με την Ferrari, η διαδικασία του «0-100» ολοκληρώνεται με μικρή διαφορά στα 3,45 (από 3,5) δευτερόλεπτα. Παρά ταύτα η διαφορά είναι μεγαλύτερη στο «0-200» όπου η διαδικασία ολοκληρώνεται κατά ένα δευτερόλεπτο νωρίτερα (στα 9,8 δλ.) με την τελική να φτάνει τα 320 χλμ./ώρα.
Σύμφωνα με την Ferrari, η διαδικασία του «0-100» ολοκληρώνεται με μικρή διαφορά στα 3,45 (από 3,5) δευτερόλεπτα. Παρά ταύτα η διαφορά είναι μεγαλύτερη στο «0-200» όπου η διαδικασία ολοκληρώνεται κατά ένα δευτερόλεπτο νωρίτερα (στα 9,8 δλ.) με την τελική να φτάνει τα 320 χλμ./ώρα.
Υπενθυμίζεται πως η ισχύς περνά στους πίσω τροχούς μέσω του αυτόματο διπλόδισκου κιβωτίου. Για πρώτη φορά μια ανοιχτή Ferrari εφοδιάζεται με οκτάρι αυτόματο κιβώτιο που έχει 20% μικρότερο μέγεθος συμπλέκτη και 35% μεγαλύτερη ικανότητα μεταφοράς ροπής. To Manettino έχει πλέον 5 θέσεις μαζί με το Race Mode.Η Portofino αντικατέστησε την εξίσου σαγηνευτική California T.