Μετά την εγκατάλειψη του Bottas o Verstappen κατάφερε να ανέβει στου βάθρο, πίσω του ο Ricciardo με τη Renault να έχει πρώτο της podium μετά από καιρό. Καλό το θέμα στον αγώνα του Nurburgring. Ο Raikkonen με την 323η συμμετοχή του έγινε ο πιλότος με τις περισσότερες εκκινήσεις σε GP της F1.
Με τις πιθανότητες για βροχή να είναι πολύ μεγάλες και τις ομάδες να έχουν το βλέμμα στα μόνιτορ με το βαρομετρικό, η εκκίνηση στο Nurburgring ήταν καθαρή με τον Bottas να κρατά οριακά την πρωτιά από τον Hamilton και τον Verstappen να βρίσκεται πιο πίσω. Το θέαμα στους πρώτους γύρους μονοπώλησε η κόντρα του Leclerc με τον Ricciardo με τον Αυστραλό τελικά να προσπερνά την Ferrari.
LAP 10/60
— Formula 1 (@F1) October 11, 2020
After several laps chasing, Ricciardo blasts past Leclerc for P4 💪#EifelGP 🇩🇪 #F1 pic.twitter.com/dHP3mg3Zh1
Οι πρώτες σταγόνες βροχής άρχισαν να πέφτουν στην πίστα και οι ομάδες μετά τον 10ο γύρο άρχισαν να μπαίνουν για αλλαγή σε μεσαία λάστιχα (από μαλακή). Εν τω μεταξύ ο Vettel είχε ένα τετακέ, ευτυχώς δίχως επαφές. Στον 13ο γύρο ο Bottas χάνει τα φρένα σε μια στροφή και ο Hamilton δεν του την χαρίζει και παίρνει τα ηνία του αγώνα. Αυτός είναι ο πρωταθλητής και το αφεντικό στην πίστα. Ο Russell είχε επαφή με τον Raikkonen και κλατάρισμα ελαστικού.
LAP 14/60
— Formula 1 (@F1) October 11, 2020
Raikkonen oversteers at Turn 1 and makes some pretty dramatic contact with George Russell 😱#EifelGP 🇩🇪 #F1 pic.twitter.com/UyvGSI3sti
Με τα μονοθέσια να αρχίσουν να γλιστράνε μπήκε εικονικό safety car για να καθαριστεί η πίστα από ότι άφησε η Williams του Russell. Αμέσως μετά όμως ο Kvyat είχε επαφή με τον Albon με τον τελευταίο να χάνει την εμπρός πτέρυγα του. Γκαντεμιά για τον Bottas που στον 18ο γύρο είχε απώλεια ισχύος και οδηγήθηκε στην εγκατάλειψη. Μέχρι τα 2/3 του αγώνα η Ferrari είχε την γνωστή απογοητευτική εμφάνιση με την McLaren και την Renault να αλλάζουν θέσεις μέσα στην οκτάδα. Ο Albon δεν ήταν στην καλύτερή του μέρα και εγκατέλειψε. Επίσης, η Renault έμεινε με ένα μονοθέσιο λιγότερο αφού εγκατέλειψε λόγω μηχανικού προβλήματος ο Ocon χάνοντας πολύτιμους βαθμούς στο κατασκευαστών.
LAP 17/60
— Formula 1 (@F1) October 11, 2020
Kvyat and Albon come together, and the AlphaTauri racer loses his front wing 😱 He has a whole lap to run to get back#EifelGP 🇩🇪 #F1 pic.twitter.com/HJoiEzxtaT
Περνώντας τα μισά του αγώνα και η βροχή να είχε φτάσει ποτέ ο Hamilton έχει εύκολη δουλειά ως μπροστάρης, αλλά με μικρή διαφορά από τον Verstappen. Ο Ricciardo ήταν καταπληκτικός βάζοντας την Renault στην πρώτη τριάδα. Πολύ καλός και ο Hulkenberg για την Racing Point. Τελικά ο Norris εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα που είχε αναφερθεί νωρίτερα και ενώ είχε κάνει μια καλή εμφάνιση.
TOP 10 (LAP 41/60)
— Formula 1 (@F1) October 11, 2020
How things stand as we enter the final act of our Nurburgring showdown 👀#EifelGP 🇩🇪 #F1 pic.twitter.com/YDTRe2d9ut
Η εγκατάλειψη του Norris στον 44ο γύρο έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, κάτι που δεν ευνοεί τους προπορευόμενους και ειδικότερα τον Ricciardo. Όταν βγήκε το SC ο Perez πίεσε αλλά τελικά Ricciardo υπερασπίστηκε την θέση του και κατάφερε να χαρίσει το podium στην Renault (του χρόνου μετονομάζεται σε Alpine) μετά από 10 χρόνια. Τον βαθμό του ταχύτερου γύρου τον πήρε ο Verstappen.
Παρακάτω η κατάταξη του αγώνα, δείτε εδώ την βαθμολογία, επόμενος αγώνας στη Πορτογαλία και στο Πορτιμάο (25 Οκτωβρίου.
RECORD EQUALLED!@LewisHamilton joins Michael Schumacher on 91 #F1 wins with victory at the Nurburgring pic.twitter.com/otypPxw6b8
— Formula 1 (@F1) October 11, 2020
The Honey Badger finishes P3!!!
— Formula 1 (@F1) October 11, 2020
👏💪🙌 @danielricciardo #EifelGP 🇩🇪 #F1 pic.twitter.com/07toE9EZmE