NEA

Με 320 άλογα και drift mode το νέο VW Golf R

Το ταχύτερο Golf θα είναι διαθέσιμο από τις αρχές του 2021 (στη Γερμανία ξεκινά από τις 49.259€) με στάνταρ τετρακίνηση και κιβώτιο DSG.

Τελικά οι φήμες δεν επαληθεύτηκαν και το νέο Golf R δεν ξεπερνά σε ισχύ τα 320 άλογα που βγάζει από το 2009 ο γνωστός δίλιτρος κινητήρας EA888 που στην πιο αναβαθμισμένη του εκδοχή ονομάζεται Evo4. Τα 420 Nm της ροπής είναι διαθέσιμα από τις 2.100 έως τις 5.350 σ.α.λ. με την Volkswagen να τονίζει πως έχει δοθεί μεγάλη προτεραιότητα στα δυναμικά χαρακτηριστικά του κορυφαίου R.

Το οποίο απέκτησε και λειτουργία drift mode όπου η τετρακίνηση αποκτά πισωκίνητα οδηγικά χαρακτηριστικά. Ο οδηγός έχει στην διάθεση του τα προγράμματα παραμετροποίησης Comfort, Sport, Race και Individual. Υπάρχει και το Special που έχει εξελιχθεί στο Nurburgring και έχει τις Race ρυθμίσεις αλλά με πιο μαλακό setup της ανάρτησης. Εδώ να πούμε πως τα προφίλ Drift και Special πάνε πακέτο με το προαιρετικό R-Performance.

H τελευταία έχε ενισχυθεί και είναι πιο σφιχτή από του Golf GTi, ενώ ο νέος συνδυασμός ελατηρίων/ αμορτισέρ, χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 20 χιλιοστά απ’ ότι στα νορμάλ Golf, το μπροστινό το κάμπερ έχει αλλάξει κατά 1,3 μοίρες, τα ελατήρια και οι αντιστρεπτικές είναι 10% πιο σφιχτές, το τιμόνι έχει νέα ρύθμιση, ενώ τα μπροστινά φρένα μεγαλύτερους δίσκους 358 χλστ. με ενισχυμένα τα δύο πιστόνια της δαγκάνας.

Η τετρακίνηση έχει χαρακτηριστικά torque vectoring, για πρώτη φορά ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς. Μάλιστα στον εξωτερικό τροχό της κάθε στροφής μπορεί να καταλήξει μέχρι και το 100% της ροπής, γεγονός που περιορίζει την υποστροφή στο ελάχιστο, μειώνει έστω και λίγο την ακτίνα στροφής και κάνει την οδική συμπεριφορά ακόμα πιο σπορ.

Σχετικά με τις επιδόσεις η Volkswagen δίνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα (0,2 ταχύτερα από το προηγούμενο) με την τελική να περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα (270 δίχως τον «κόφτη» στο πακέτο R-Performance). Κατά τα υπόλοιπα το Golf R έχει όλα τα… R γλυκάδια όπως τις αεροδυναμικές αναβαθμίσεις, την πίσω αεροτομή, διπλά ζεύγη απολήξεων Arkapovic με σπέσιαλ ήχο, το διακόπτη R στο τιμόνι για άμεση πρόσβαση στο μάξιμουμ της ισχύος, τα σπορ καθίσματα, τα διάσπαρτα λογότυπα κ.α.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button