NEA

Ποιος θα την «πάρει» αυτή την καλοδιατηρημένη Lamborghini LM002;

Αν έχετε κάπου στις 300.000 ευρώ ίσως και να μπορείτε να κάνετε δική σας μία από τις πιο σπάνιες Lamborghini στην δημοπρασία που θα διοργανώσει οι οίκος Sotheby’s.

Ο πρώτος κάτοχος της εικονιζόμενης LM002 με έτος κατασκευής το 1988 ήταν από την Σουηδία μέχρι να καταλήξει σε ένα μουσείο της Ιταλίας. Από το 2015 βρίσκεται στην Βρετανία, όπου και πέρασε μία γενική ανακατασκευή με νέα μπαταρία, συμπιεστή κλιματισμού, λάστιχα Pirelli Scorpion Zero κ.α.

Είναι χρώματος Acapulco Blue εξωτερικά και στο εσωτερικό υπάρχει γκρι δερμάτινο σαλόνι. Στο κοντέρ της έχει γράψει μόλις 17.250 χιλιόμετρα με τον V12 5,2 λίτρων από την Countach να βρίσκεται σε πλήρως λειτουργική κατάσταση. Η δημοπρασία έχει προγραμματισθεί για τις 11 Νοεμβρίου από τον οίκο Sotheby’s.

Υπενθυμίζεται πως αρχικά η LM002 είχε δρομολογηθεί ως στρατιωτικό όχημα (εξού και το Rambo-Lambo). Τέλη της δεκαετίας του 1970 η αμερικανική MIT ανέθεσε στην Lamborghini την σχεδίαση ενός off-road μοντέλου. Το project απέτυχε αλλά οι Ιταλοί επανήλθαν δριμύτεροι το 1981 και μετά από διάφορα concept cars το 1986 παρουσίασαν την LM 002.

Κάτω από το καπό υπήρχε ο V12 της Countach. Η χωρητικότητά του ήταν 5,2 λίτρα και η απόδοση σου έφτανε τους 450 ίππους με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 210 χλμ./ώρα. Στο διάστημα 1986-1993 κατασκευάστηκε σε μόλις 301 μονάδες που αποκτήθηκαν από συλλέκτες, ηθοποιούς, αριστοκράτες και διάφορα άλλα φτωχαδάκια. Η πρώτη LM 002 παραδόθηκε στον βασιλιά του Μαρόκο ενώ το 1987 μία ειδική έκδοση συμμετείχε στο ράλι Φαραώ και ένα χρόνο αργότερα στο Paris-Dakar.

Το δημιούργημα αυτό της Lamborghini έγραψε ιστορία καθώς κατάφερνε να έχει απίστευτες επιδόσεις για την εποχή και τον χαρακτήρα του (ξεπερνούσε σε τελική τα 200 χλμ./ώρα) ενώ λόγω και της “στρατιωτικής” καταγωγής του ήταν εφοδιασμένο με τρία διαφορικά που κλείδωναν ανεξάρτητα, πολύ γεροδεμένη κατασκευή και ικανότητες που ξεπερνούσαν ότι μπορούσε να φανταστεί κανείς (μπορούσε να ανέβει σε κλίση 120%!).

H LM002 έγραψε την δική της ιστορία (κατά κύριο λόγο στις ερήμους της Αραβικής Χερσονήσου) για να την διαδεχθεί στην εποχή των hyper-SUV η περίφημη Urus.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button