NEA

Ένα Suzuki πατώνει στα crash-test και δεν καταφέρνει να πάρει ούτε ένα αστέρι [vid]

Καταπέλτης ήταν η αναφορά του Global NCΑP για το Maruti Suzuki S-Presso που κατάφερε να μπει στην λίστα με τα νέα μοντέλα που προσφέρουν τα χειρότερα επίπεδα παθητικής ασφάλειας. Με μηδέν αστέρια.

Καλό είναι να τα βλέπουμε αυτά και να εκτιμούμε πόσο βελτιωμένα είναι τα επίπεδα ασφάλειας που προσφέρουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρώπη και που αξιολογούνται από τον Euro NCAP. Επίσης, καλό είναι να τα βλέπουμε αυτά και να κατανοούμε πως ότι πληρώνεις παίρνεις και πως οι τιμές για αυτοκίνητα κάτω των 10.000 ευρώ κλπ. απλά δεν παίζουν για τα δεδομένα της Ευρώπης.

Πάρτε για παράδειγμα το S-Presso που πουλά η Maruti Suzuki στην Ινδία με τιμή κάτω από τα 5.000 ευρώ. Σε αυτή την αγορά η ιαπωνική εταιρία έχει το μεγαλύτερο σεβασμό και για αυτό ακριβώς το λόγο θα έπρεπε να δώσει μεγαλύτερη σημασία στα επίπεδα ασφάλειας του οικογενειακού της crossover, όπως αναφέρει στο αυστηρό πόρισμα του ο Global NCAP.

Όπως θα δείτε στο βίντεο το S-Presso έχει λιώσει στην μετωπική σύγκρουση με τον ανδρείκελο από την θέση του οδηγού να χτυπά το κεφάλι του στην μεσαία κολόνα -αφότου έχει ανοίξει ο αερόσακος- και να καταγράφονται από τους αισθητήρες τρομερές πιέσεις στον θώρακα και του συνοδηγού. Το αποτέλεσμα ήταν να μην πάρει κανένα αστέρι το S-Presso στην μετωπική δοκιμασία.

Στην προστασία για τα παιδιά τα πήγε λίγο καλύτερα και πήρε δύο αστέρια. Αλλά ποιος θα έβαζε τα παιδιά του σε ένα τόσο ελλιπές σε ασφάλεια αυτοκίνητο; Αυτό ρωτά o Global NCAP που στο πλαίσιο του προγράμματος #SaferCarsForIndia έχει ως στόχο να υποχρεώσει τους κατασκευαστές να λανσάρουν στην Ινδία ασφαλέστερα αυτοκίνητα και να μην κάνουν περικοπές κόστους. Στο κάτω-κάτω, άνθρωποι μπαίνουν στα ευρωπαϊκά και ασφαλή Suzuki, άνθρωποι και στα ινδικά. Τα σχόλια, δικά σας…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button