ΑΓΩΝΕΣ

GP Τουρκίας: Καλύτερος στο… πατινάζ ο νέος παγκόσμιος πρωταθλητής Lewis Hamilton!

Σε μία πίστα που θύμιζε πατινάζ οι πιλότοι είχαν μια ιδιαίτερη πρόκληση παλεύοντας οριακά με την πρόσφυση και με τον χειρισμό του μονοθεσίου τους. Όμορφες μάχες και θέαμα στο βρεγμένο, στο βάθρο οι Perez και Vettel. Στην αρχή οι Mercedes ήταν αδύναμες στο βρεγμένο σε αντίθεση με τις Racing Point και τις Red Bull, αλλά όσο στέγνωνε η πίστα οι ισορροπίες άλλαζαν. Καλή εμφάνιση και στρατηγική από την Ferrari. Πρωταθλητής και μαθηματικά ο Lewis Hamilton!

Στην εκκίνηση ο Stroll ξεκίνησε ιδανικά με τον Perez να περνά τον Verstappen που έκανε πολύ κακή εκκίνηση με πολύ σπινάρισμα και βρέθηκε πίσω από τον Vettel. Ο Bottas και ο Ocon είχαν επαφή και τετακέ, ευτυχώς δίχως επιπτώσεις. Στη συνέχεια οι 20 οδηγοί έπρεπε να οδηγήσουν προσεκτικά και παλεύοντας να βρουν πρόσφυση περιμένοντας να στεγνώσει η πίστα και να μπουν για να αλλάξουν σε μεσαία γόμα.

Τα ροζ μονοθέσια πετούσαν και πατούσαν καλύτερα από όλα τα άλλα στην πίστα με τον Vettel να μας θυμίζει κάτι από τα παλιά στο βρεγμένο, κάτι από την στόφα του τετράκις παγκόσμιου πρωταθλητή. Ωστόσο, όσο η πίστα στέγνωνε τόσο πλησίαζε η ώρα των ενδιάμεσων Pirelli και της αποκατάστασης των ισορροπιών με τις Ferrari να μπαίνουν πρώτες για pitstop.  Τουλάχιστον με αυτές τις ανακατατάξεις είδαμε μερικές όμορφες μάχες όπως τον Hamilton να προσπαθεί να προσπεράσει τον Vettel. Κάτι που είχαμε να δούμε πολύ καιρό… Ο Giovinazzi εγκατέλειψε λόγω μηχανικού προβλήματος στον 12ο γύρο με εικονικό SC.

Κάποια στιγμή ο Albon πέρασε στην πρώτη θέση για να αναδειχθεί ο πρώτος Ταϊλανδός οδηγός που περνά μπροστά σε αγώνα της F1. Ο Verstappen τον πίεσε τόσο πολύ που τελικά γλίστρησε και σβούριξε αρκετές φορές στην πίστα καταστρέφοντας τα ελαστικά του και μπαίνοντας στα pitstops. Ωραίες μάχες και όμορφο θέαμα με πολλά τετακέ σε σημεία με νερό, όπως ένα του Bottas.

Περνώντας στο μισό του αγώνα ο Verstappen ήταν εμφανώς εκνευρισμένος με πολλά γλιστρήματα και σαφώς με λιγότερο αυτοσυγκέντρωση παλεύοντας να ανέβει θέσεις. Αντίθετα ο Albon πίεζε όσο μπορούσε τον Perez με μπροστάρη τον Stroll, ενώ ο Hamilton ήταν κολλημένος πίσω από τον Vettel. O Βρετανός επωφελήθηκε από το τετακέ του Albon και το αργό pitstop του Vettel και ξαφνικά βρέθηκε στην 3η θέση! Εγκατέλειψε στον 35ο γύρο ο Magnussen κατά την έξοδο από τα pits.

Όταν ο Stroll έκανε αλλαγή μεσαίων ελαστικών πέρασε πίσω από τον Verstappen και στον 37ο γύρο ο Hamilton κατάπιε τον Perez αποκαθιστώντας την ισορροπία δυνάμεων. Πολύ έξυνα ο Vettel πίεσε τον Stroll, τον οποίο προσπέρασε και ο Leclerc. O οποίος προσπέρασε και τον Verstappen που βρισκόταν εκτός ρυθμού. Εν τω μεταξύ ο Latifi εγκατέλειψε μετά από επαφή με τον Grosjean.

Στους τελευταίους 10 γύρους ο Hamilton κρατούσε τα ηνία του αγώνα όταν ο Bottas ήταν τραγικός και σχεδόν ένα γύρο πίσω. To σασπένς κράτησε μέχρι το τέλος αφού ο Hamilton δεν μπήκε τρεις γύρους πριν το τέλος για αλλαγή νέων ελαστικών και υπό την απειλή βαριάς βροχής. Τελικά, ο Leclerc προσπάθησε να μαζέψει την διαφορά αλλά ένα γλίστρημα και στη συνέχεια η πίεση στον Perez του στοίχισε το βάθρο με τον Vettel να ανεβαίνει στο 3ο σκαλί. Μεγάλη επιτυχία για τον Μεξικανό Perez και την 2η του θέση στο βάθρο. Τελικά, ο Leclerc στην 4η θέση, ακολούθησαν οι Sainz, Verstappen, Albon, Norris και Stroll.

Παρακάτω η κατάταξη του αγώνα, δείτε εδώ την βαθμολογία, επόμενος αγώνας στο Μπαχρέιν (29 Νοεμβρίου).

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button