To νέο BRZ θα ξεκινήσει να πωλείται στις ΗΠΑ από τις αρχές του νέου έτους. Δεν προβλέπεται για την Ευρώπη, αφού ήδη παραμονή της Subaru στην γηραιά ήπειρο θα είναι ιδιαίτερα δύσκολη.
Το BRZ επιστρέφει και όπως ήταν αναμενόμενο σχεδιαστικά βλέπουμε μια εξέλιξη του προηγούμενου σχήματος. Η οποία είναι πολύ πετυχημένη με ένα όμορφο μπροστινό μέρος και ένα ακόμη πιο εμφατικό στο πίσω που στην κορυφαία του έκδοση έχει διπλές απολήξεις και ένα σηκωμένο αεροδυναμικό ανάγλυφο.
Τον σπορ τόνο ανεβάζουν και οι τονισμένοι θόλοι των τροχών, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας με όμορφα όργανα και μια touch-screen στο μέσο το ταμπλό. Καλώς δεν λείπουν οι φυσικοί διακόπτες, ενώ υπάρχουν σπορ καθίσματα, αλουμινένια πεντάλ και κόκκινες ραφές.
Κάτω από το καπό δεν υπάρχει turbo αλλά ένας ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος boxer των 2,4 λίτρων με το γνωστό διπλό σύστημα ψεκασμού (άμεσος + στον αυλό) D-4S της Toyota. H ισχύς είναι στους 235 ίππους στις 7.000 σ.αλ. με 250 Nm ροπής που περνούν στους πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου ή αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων. Το απόβαρο δεν ξεπερνα τα 1.365 κιλά. Το νέο BRZ θα κατασκευάζεται στην Gunma, στην Ιαπωνία.
Preliminary Specifications. All data estimated and not final.
Vehicle | 2+2 sports car |
Engine | 4-cyl. horizontally opposed (Boxer), alloy cylinder block and cylinder heads |
Displacement | 2.4-liter |
Bore x stroke | 3.70 in. x 3.39 in (94mm x 86mm) |
Compression ratio | 13.5:1 |
Horsepower | 228 HP @ 7,000 RPM |
Torque | 184 lb.-ft. @ 3,700 RPM |
Fuel system | Toyota D-4S® direct fuel injection and port injection system |
Valvetrain | Double overhead chain-driven camshafts (DOHC), 4 valves per cylinder, dual Active Valve Control System (DAVCS) controls valve timing on intake and exhaust camshafts |
Transmission | Standard: 6-speed manual with short-throw shifter Optional: 6-speed automatic with steering wheel paddle shifters and downshift blipping control Limited-slip rear differential is standard for all. |
Stability/traction control | Vehicle Stability Control with traction control and five settings |
Suspension | 4-wheel independent Front: MacPherson-type struts, lower L-arms, coil springs, stabilizer bar Rear: Double wishbone, coil springs, stabilizer bar |
Wheels | 17-inch aluminum alloy on Premium 18-inch aluminum alloy on Limited |
Tires | 215/45 R17 87W Premium 215/40 R18 85Y Limited |
Brakes | 4-wheel ventilated disc |
Exterior Dimensions (in.) | |
Wheelbase | 101.4 (plus .02 inch) |
Length | 167.9 (plus 1.2 inch from last generation) |
Width | 69.9 inches |
Height | 51.6 inches (minus .04 inch from last generation) |
Curb weight (lbs.) | Estimated for U.S. model: 6-speed manual: Premium 2,815 lbs. Limited 2,835 Automatic Premium 2,864 lbs. Automatic Limited 2,881 lbs. |