NEA

To νέο Subaru BRZ έχει boxer στα 2,4 λίτρα με 235 άλογα [vid]

To νέο BRZ θα ξεκινήσει να πωλείται στις ΗΠΑ από τις αρχές του νέου έτους. Δεν προβλέπεται για την Ευρώπη, αφού ήδη παραμονή της Subaru στην γηραιά ήπειρο θα είναι ιδιαίτερα δύσκολη.

Το BRZ επιστρέφει και όπως ήταν αναμενόμενο σχεδιαστικά βλέπουμε μια εξέλιξη του προηγούμενου σχήματος. Η οποία είναι πολύ πετυχημένη με ένα όμορφο μπροστινό μέρος και ένα ακόμη πιο εμφατικό στο πίσω που στην κορυφαία του έκδοση έχει διπλές απολήξεις και ένα σηκωμένο αεροδυναμικό ανάγλυφο.

Τον σπορ τόνο ανεβάζουν και οι τονισμένοι θόλοι των τροχών, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας με όμορφα όργανα και μια touch-screen στο μέσο το ταμπλό. Καλώς δεν λείπουν οι φυσικοί διακόπτες, ενώ υπάρχουν σπορ καθίσματα, αλουμινένια πεντάλ και κόκκινες ραφές.

Κάτω από το καπό δεν υπάρχει turbo αλλά ένας ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος boxer των 2,4 λίτρων με το γνωστό διπλό σύστημα ψεκασμού (άμεσος + στον αυλό) D-4S της Toyota. H ισχύς είναι στους 235 ίππους στις 7.000 σ.αλ. με 250 Nm ροπής που περνούν στους πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου ή αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων. Το απόβαρο δεν ξεπερνα τα 1.365 κιλά. Το νέο BRZ θα κατασκευάζεται στην Gunma, στην Ιαπωνία.

Preliminary Specifications. All data estimated and not final.

Vehicle 2+2 sports car
Engine 4-cyl. horizontally opposed (Boxer), alloy cylinder block and cylinder heads
Displacement 2.4-liter
Bore x stroke 3.70 in. x 3.39 in (94mm x 86mm)
Compression ratio 13.5:1
Horsepower 228 HP @ 7,000 RPM
Torque 184 lb.-ft. @ 3,700 RPM
Fuel system Toyota D-4S® direct fuel injection and port injection system
Valvetrain Double overhead chain-driven camshafts (DOHC), 4 valves per cylinder, dual Active Valve Control System (DAVCS) controls valve timing on intake and exhaust camshafts
Transmission Standard: 6-speed manual with short-throw shifter
Optional: 6-speed automatic with steering wheel paddle shifters and downshift blipping control
Limited-slip rear differential is standard for all.
Stability/traction control Vehicle Stability Control with traction control and five settings
Suspension 4-wheel independent
Front: MacPherson-type struts, lower L-arms, coil springs, stabilizer bar
Rear: Double wishbone, coil springs, stabilizer bar
Wheels 17-inch aluminum alloy on Premium
18-inch aluminum alloy on Limited
Tires 215/45 R17 87W Premium
215/40 R18 85Y Limited
 
Brakes 4-wheel ventilated disc
Exterior Dimensions (in.)  
Wheelbase 101.4 (plus .02 inch)
Length 167.9 (plus 1.2 inch from last generation)
 
Width 69.9 inches
Height 51.6 inches (minus .04 inch from last generation)
Curb weight (lbs.) Estimated for U.S. model: 6-speed manual: Premium 2,815 lbs. Limited 2,835
Automatic Premium 2,864 lbs. Automatic Limited 2,881 lbs.

 

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!