NEA

Ανάρπαστα έχουν γίνει τα παλιά μεταχειρισμένα σε πολλές αγορές της Ευρώπης

Γιατί πολλοί Ευρωπαίοι αγοράζουν παλιά αυτοκίνητα αντί για ηλεκτρικά; Ο λόγος είναι πολύ απλός: επειδή υπάρχουν αρκετοί που ναι μεν δεν τους αρέσει να οδηγούν αλλά θέλουν να αποφύγουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Αν απορεί κανείς γιατί η κίνηση δεν πέφτει στους δρόμους και ειδικότερα στα αστικά κέντρα είναι επειδή πολύς κόσμος αποφεύγει να μετακινείται με τα μέσα μαζικής μεταφοράς ώστε να προφυλαχθεί από τον κορωνοϊό. Ακόμη και αρκετοί που συνήθιζαν να χρησιμοποιούν τα ΜΜΕ για τις καθημερινές τους μετακινήσεις έχουν πλέον ξεσκονίσει το δίπλωμα τους και έχουν δώσει ένα μικρό ποσό από το μπάτζετ τους για να αποκτήσουν ένα ΙΧ.

Επειδή όμως πρόκειται για μια πρόσκαιρη λύση και μέχρι να επέλθει η κανονικότητα αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να δώσουν τα λιγότερα χρήματα για να κάνουν την δουλειά τους, όπως αναφέρει έρευνα που δημοσιεύτηκε από το πρακτορείο Reuters. Η οποία αναφέρει πως σε χώρες όπως η Γερμανία, η Γαλλία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Βρετανία και η Ελβετία, σημειώθηκε σημαντική αύξηση των πωλήσεων πολύ παλαιών μεταχειρισμένων κάτω από το όριο των 3.000 ευρώ.

Κάτι που φυσικά δεν ευνοεί το περιβάλλον αλλά ούτε και την οδική ασφάλεια, αλλά από την άλλη ο απλός κόσμος μπορεί να αποκτήσει ένα υποκατάστατο για την μετακίνησή του σε σχέση με τα πανάκριβα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ένα σημαντικό πρόβλημα είναι πως αντί τα παλιά αυτοκίνητα 15-20 ετών να αποσύρονται παρατηρείται πως διατηρούνται εν ενεργεία επηρεάζοντας και τις πωλήσεις νέων Ι.Χ.

Γενικά οι πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων έχουν αυξηθεί στα ύψη με αυτά άνω των 20 ετών να εμφανίζουν άνοδο 80% στην Γαλλία, 77% στην Ολλανδία και 59% στο Βέλγιο. Ακόμη και στην χώρα μας επικρατεί μια παρόμοια εικόνα και πραγματικά είναι πολύ δύσκολο πλέον να βρει κανείς ένα μεταχειρισμένο «μικρό» 15ετίας σε καλή κατάσταση.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Ένα σχόλιο

  1. Η παράνοια επισπεύδει την παρακμή. Παράνοια λόγω της βίαιης προώθησης της ηλεκτροκίνησης χωρίς σχεδιασμό και πρόγραμμα. Παρακμή λόγω της εγκατάλειψης του ορθολογιστικού σχεδιασμού και κατασκευής των οχημάτων ανάλογα με τις ανάγκες του πληθυσμού. Οι αγοραστές μικρών οχημάτων δεν βρέθηκαν μόνο αντιμέτωποι με τον τρόπο μετάδοσης μέσω των Μ.Μ.Ε. του Covid 19 αλλά και με την αδυναμία χρήσης, ακόμα και σε χώρες με πρόσφορο περιβάλλον, των ηλεκτρικών οχημάτων. Τέλος αξίζει να αναφέρουμε και την προβληματική και με ερωτηματικά απόκρυψη των νέων τεχνολογιών καυσίμων.
    Αυτές οι νέες τεχνολογίες θα κάνουν το όχημα με κινητήρα Εσωτερικής καύσης από ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ, ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ.

    Μερικές ακραίες ομολογουμένως λύσεις (Αλλά όχι και άσχημες)

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3e/Bmw.isetta.arp.jpg/1024px-Bmw.isetta.arp.jpg

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/03/Daihatsu_Mira2006.JPG

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/53/Centoventisei.jpg/1280px-Centoventisei.jpg

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/df/Heinkel_Kabine_vl_red.jpg/1024px-Heinkel_Kabine_vl_red.jpg

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/81/Mazda-r360-coupe01.jpg/1280px-Mazda-r360-coupe01.jpg

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3a/PeelTrident.jpg/1280px-PeelTrident.jpg

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ae/SeAZ_car_in_Paernu.jpg

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/49/%D0%A1-1%D0%90.jpg

    https://autowise.com/wp-content/uploads/2016/07/Heinkel-Kabine.jpg

    https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/c_fit,f_auto,g_center,pg_1,q_60,w_740/tskmkyumzwmmcjcq105l.jpg
    Το ακόλουθο είναι ελληνικό (Ερώτηση: Θα μπορούσε να κυκλοφορήσει σήμερα;)

    https://autowise.com/wp-content/uploads/2016/07/Attica-200.jpg

    https://autowise.com/wp-content/uploads/2016/07/Attica-200.jpg

    Ποιό είναι τι πιό όμορφο;

    a:link { color: #000080; so-language: zxx; text-decoration: underline }

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button