ΑΓΩΝΕΣ

GP Αμπού Ντάμπι: Επίλογος στο πρωτάθλημα με νίκη του Max Verstappen!

Σε έναν σχετικά ήρεμο αγώνα δίχως ευτράπελα ο Verstappen ήταν άξιος νικητής -για δεύτερη φορά στο φετινό πρωτάθλημα- αφήνοντας πίσω τους τις Mercedes των Bottas και Hamilton.

Η εκκίνηση ήταν ομαλή με τον Verstappen να έχει ένα καλό ξεκίνημα μπροστά από τις δύο Mercedes. Οι πρώτοι γύροι στο Άμπου Ντάμπι ήταν ομαλοί με καθαρά προσπεράσματα ανάμεσα στους Gasly και Ocon, τους Vettel και Leclerc και τον Albon να περνά τον Norris. Πολύ σημαντικός ήταν ο κάθε βαθμός για τις «μικρότερες» ομάδες στην μάχη για μια καλή θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Πολύ άτυχος ήταν ο Perez που στον τελευταίο του αγώνα με την Racing Point εγκατέλειψε στον 10ο γύρο λόγω προβλήματος του κινητήρα της Mercedes. Πολύ κρίμα για τον Μεξικάνο που είχε κερδίσει τη εκτίμηση του κοινού. Το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα με τις μάχες καλά να κρατούν και τον Sainz να προσπερνά τον Leclerc στον 14ο γύρο.

Περνώντας τα μισά του αγώνα ξεκίνησαν τα pitstops για την αλλαγή ελαστικών και στην στρατηγική του ενός. Μέχρι τότε ο Verstappen κρατούσε την πρώτη του θέση με τον Hamilton να δείχνει εκτός φόρμας μετά την ταλαιπωρία του με τον κορωνοϊό. Μέτρια η παρουσία των Ferrari που ήταν για μια ακόμη φορά απογοητευτικές και εκτός δεκάδας. Αστείο το πρόβλημα με τα αερόκλειδα και τα μπουλόνια για μια τέτοια ομάδα. Πολύ καλός και ο Ricciardo που είχε ανέβει πολλές θέσεις μέχρι την πεντάδα.

Στους τελευταίους γύρους δεν έγινε κάτι το ιδιαίτερο και παρόλο που ο Verstappen έδειχνε άγχος για το τρέμουλο του μπροστινού μέρους του μονοθεσίου του. Τελικά ο Ολλανδός ήταν επάξια ο νικητής του αγώνα συμπληρώνοντας μια πετυχημένη χρονιά με την Red Bull να ήταν η μόνη ανταγωνιστική ομάδα απέναντι στην Mercedes. O Bottas κράτησε την θέση του μπροστά από τον Hamilton. Για μια ακόμη φορά οι McLaren ήταν δυνατές κατακτώντας την 3η θέση στο κατασκευαστών.

Ο φετινός εφιάλτης της Ferrari τελείωσε και όλοι ελπίζουν σε κάτι ανταγωνιστικό για την μετά-Camilieri εποχή στην F1. Εννοείται πως του χρόνου αναμένουμε ανταγωνιστικές και τις McLaren, Racing Point και Renault με τις δύο τελευταίες να μετονομάζονται σε Aston Martin Racing και Alpine F1. Όχι, ο Russell δεν ξέχασε να οδηγεί με την επιστροφή του στην Williams. Είναι και η ριμάδα, η διαφορά στα μονοθέσια, που κάνει τον οδηγό…

Παρακάτω μπορείτε να δείτε την κατάταξη στο τελευταίο Grand Prix της σεζόν, δείτε εδώ την βαθμολογία καθώς και το έγινε στο πρωτάθλημα του 2002.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button