NEA

Το Renault Zoe δείχνει το δρόμο – Το VW ID.1 θα είναι το «σωστό» ηλεκτρικό

Ακολουθήστε το caroto.gr στο Google News για άμεση ενημέρωση

Μέχρι τώρα οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν χάσει το νόημα της ηλεκτροκίνησης λανσάροντας μεγάλα και ακριβά ηλεκτρικά.

Προσωπικά θεωρώ πως η νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης έχει ξεκινήσει ανάποδα. Αντί οι κατασκευαστές να λανσάρουν μικρά και πιο οικονομικά ηλεκτρικά βλέπουμε SUV και hatches πάνω από τα 30 χιλιάρικα. Ακόμη και τα supermini (όπως το Peugeot e-208) θεωρώ πως δεν είναι το σωστό ηλεκτρικό για την πόλη. Ίσως το Dacia Spring λόγω κυρίως της τιμής του, παρά των διαστάσεων.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προορίζονται πρωτίστως για την πόλη και το δημοφιλέστερο EV της Ευρώπης το επιβεβαιώνει. Ποιο είναι αυτό; Το Renault Zoe το οποίο από την αρχή της παραγωγής του έχει σημειώσει 268.000 πωλήσεις. Μάλιστα, το Zoe θα είναι και φέτος το EV με τις περισσότερες πωλήσεις αφού στους πρώτους 11 μήνες του 2020 έχει ξεπεράσει τις 84.000.

Από του χρόνου ο ανταγωνισμός αναμένεται να ενταθεί αφού η VW ετοιμάζει το ID.1 ως αντικαταστάτη του Up! (όλης της γκάμας) και με την σειρά τους τόσο η Skoda όσο και η Seat θα αντικαταστήσουν τα Citigo και Mii, αντίστοιχα.

Την βάση θα αποτελέσει η μικρότερη εκδοχή της πλατφόρμας ΜΕΒ, ενώ οι μπαταρίες των 24 kWh και 36 kWh (με αυτονομία έως περίπου 300 χιλιόμετρα) θα συγκρατούν το κόστος αρκετά κάτω από τις 20.000 ευρώ. Μάλιστα σε αγορές όπου η επιδότηση φτάνει ακόμη και τα 11 χιλιάρικα (όπως στη Γερμανία) η τιμή θα κυμαίνεται περίπου στις 15.000 ευρώ.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!
Back to top button