NEA

Γλυκοκοιτάζουν οι Ευρωπαίοι πολίτες τα οχήματα μηδενικών ρύπων

Γλυκοκοιτάζουν οι Ευρωπαίοι πολίτες τα οχήματα μηδενικών ρύπων σύμφωνα με έρευνα της leaseplan.

Η έρευνα, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 5.000 οδηγοί σε 22 χώρες, δείχνει ότι η πλειονότητά τους προτιμά την ασφάλεια και την άνεση του αυτοκινήτου τους από τις δημόσιες συγκοινωνίες, καθώς και ότι σχεδόν οι μισοί από αυτούς επιθυμούν να στραφούν σε οχήματα μηδενικών εκπομπών ώστε να συμβάλουν στην αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης και να διατηρήσουν ταυτόχρονα τη βελτίωση στην ποιότητα του αέρα που παρατηρήθηκε στην αρχή της πανδημίας.

Σύμφωνα με την έρευνα, από την αρχή της πανδημίας, οι Έλληνες οδηγοί είναι λιγότερο πιθανό να χρησιμοποιούν τις δημόσιες συγκοινωνίες (78%) και περισσότερο πιθανό να επιλέγουν το ιδιωτικό τους αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις τους (86%).

Ο Έλληνας λατρεύει… το αμαξάκι του!

Στο ίδιο πλαίσιο, οι περισσότεροι Έλληνες (89%) δηλώνουν ότι η πανδημία τούς έκανε να συνειδητοποιήσουν την ασφάλεια και την άνεση που τους προσφέρει η χρήση του δικού τους οχήματος. Ακόμη, το 67% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι είναι πολύ πιθανό να αγοράσει ή να μισθώσει ένα νέο αυτοκίνητο τα επόμενα 5 χρόνια.

Ταυτόχρονα, περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες που προέρχονται από τη χώρα μας (65%) δηλώνουν ότι από την έναρξη της πανδημίας Covid-19 αξιολογούν πιο σοβαρά την κλιματική κρίση ως παγκόσμια απειλή. Για ένα επίσης αρκετά μεγάλο ποσοστό (63%), η αυξημένη ευαισθητοποίηση αύξησε τις πιθανότητες να επιλέξουν ένα ηλεκτρικό όχημα μηδενικών εκπομπών στο μέλλον προκειμένου να μειώσουν το δικό τους ανθρακικό αποτύπωμα και να διατηρήσουν τη βελτιωμένη ποιότητα του αέρα που παρατηρήθηκε στην αρχή της πανδημίας.

Από την αρχή της πανδημίας οι ερωτηθέντες δείχνουν ότι είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν διαδικτυακές αγορές και να επιλέξουν παράδοση στο σπίτι για διακριτικές δαπάνες, όπως ρούχα και ηλεκτρικά είδη (63%), ενισχύοντας έτσι τη ζήτηση για συμβατικά και ηλεκτρικά επαγγελματικά (LCV και eLCV).

Πρόθυμοι οι Έλληνες να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Τέλος, σχεδόν οι μισοί Έλληνες ερωτηθέντες (49%) ανησυχούν για την αυξημένη κυκλοφοριακή συμφόρηση και ρύπανση που προκαλείται από τα οχήματα παράδοσης, από την έλευση του Covid και μετά. Ωστόσο η λύση που προτείνεται είναι σαφής αφού οι περισσότεροι Έλληνες οδηγοί οχημάτων παράδοσης προϊόντων που συμμετείχαν στην έρευνα (55%) είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα επαγγελματικά τους οχήματα με άλλες επιχειρήσεις για να μειώσουν τη συμφόρηση, καθώς και να μεταβούν σε ηλεκτρικά LCV μηδενικών εκπομπών (77%) για τη μείωση της ρύπανσης.

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button