ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το νέο VW Golf GTI ξεκινά από τις 36.449€

Το Golf GTI πλαισιώνεται τόσο από την ντίζελ έκδοση GTD, όσο και από την υβριδική GTE. Διαθέσιμο και το Clubsport με τα 300 άλογα.

Η γκάμα του νέου Volkswagen Golf στην ελληνική αγορά εμπλουτίζεται με τρεις πολύ ισχυρές και δύο επίσης ισχυρές αλλά και με πιο «πράσινο» περιβαλλοντικό αποτύπωμα εκδόσεις. Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για τα Golf GTI και Golf  GTD, το Golf GTI Clubsport καθώς και τα Golf GTE και Golf eHybrid.

Οι προτεινόμενες τιμές λιανικής για τα Golf eHybrid 204 PS και Golf GTE είναι 41.000 και 43.450 ευρώ αντίστοιχα. Συνοπτικά, οι προτεινόμενες τιμές λιανικής των νέων εκδόσεων του Golf, με τις αντίστοιχες εκπομπές ρύπων CO2.

Έκδοση GOLF GTIΤιμήCO2 (WLTP)
GTI 2.0 TSI 245 PS 36.449€169 γρμ./χλμ.
GTI 2.0 TSI 245 PS DSG38.225€168 γρμ./χλμ.
GTI CLUBSPORT 2.0 TSI 300 PS DSG42.718€167 γρμ./χλμ.
GTD 2.0 TDI 200 PS DSG37.000€137 γρμ./χλμ.
GTE 1.4 eHybrid 245 PS DSG43.450€26 γρμ./χλμ.
GTE 1.4 eHybrid 204 PS DSG41.000€21 γρμ./χλμ.

Golf GTI

ΤοGolf GTI αποτελεί ένα διαχρονικό σύμβολο της αυτοκίνησης, συνώνυμο της δυναμικής οδήγησης, συνδυάζοντας ιδανικά επιδόσεις και σπορ χαρακτήρα με τη μέγιστη άνεση. Εξοπλίζεται με τον τελευταίας γενιάς 2.0 TSI που αποδίδει 245 ίππους (180 kW) και 370 Nm διαθέσιμα από τις 1.600 έως τις 4.300 σ.α.λ. Για το 0-100 χρειάζεται μόλις 6,3 δεύτερα, ενώ η τελική του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Ο τετρακύλινδρος turbo συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη εφτά σχέσεων (DSG) και οι προτεινόμενες τιμές λιανικής διαμορφώνονται στις 36.449 και 38.225 ευρώαντίστοιχα.

Golf GTI Clubsport

Το Golf GTI Clubsport συνεχίζει την παράδοση της Volkswagen να προσφέρει εκδόσεις του GTI με ακόμα πιο υψηλές επιδόσεις. Εδώ ο – ίδιος – δίλιτρος TSI κινητήρας αποδίδει 300 ίππους (221 kW), με κορυφαία για την κατηγορία ροπή 400 Nm (2.000- 5.200 σ.α.λ.), επιτάχυνση 0-100 σε μόλις 5,6 δεύτερα ενώ και στο Clubsport η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Σημαντική διαφορά, συνδυάζεται αποκλειστικά και μόνο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG επτά σχέσεων ενώ στον εμπρός άξονα το μοντέλο διαθέτει μπλοκέ ηλεκτρομηχανικό διαφορικό, ελεγχόμενο από το Vehicle Dynamics Manager. Η προτεινόμενη τιμή λιανικής είναι 42.718 ευρώ.

Golf GTD

Το πετρελαιοκίνητοGolf GTD συνδυάζει συναρπαστικές επιδόσεις GTI με σημαντική οικονομία καυσίμου. Εξοπλίζεται με τον ισχυρότερο στη γκάμα του Golf diesel κινητήρα 2.0 TDI με 200 PS (147 kW) και 400 Nm (1.750- 3.500 σ.α.λ.), 0-100 σε 7,1 δεύτερα και τελική ταχύτητα 245 χλμ./ ώρα. 

Διατίθεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG επτά σχέσεων. Οι υψηλές επιδόσεις συνδυάζονται με μέση κατανάλωση μόλις 5,2 λίτρων πετρελαίου για κάθε 100 χιλιόμετρα και εκπομπές CO2 137 γραμμάρια το χιλιόμετρο. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 7-τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG. Η προτεινόμενη τιμή λιανικής είναι 37.000 ευρώ.

Golf eHybrid

Για πρώτη φορά στη γκάμα του Golf υπάρχουν δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις που την εξηλεκτρίζουν, οι Golf 1.4 eHybrid 204 PS DSG και Golf GTE 1.4 eHybrid 245 PS DSG. Και στις δύο ο τετρακύλινδρος TSI των 1.395κυβικών, των 150 ίππων (110 kW) και των 250 Nm (1.550- 3.500 σ.α.λ.) συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα.

Στο eHybrid 204 PS, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 40 kW (54 ίπποι) –συνδυασμένη ισχύς 204 ίπποι– ενώ στην έκδοση GTE είναι πιο ισχυρός, αποδίδοντας 70 kW (95 ίπποι), με τη συνδυασμένη ισχύ να είναι 245 ίπποι, αντίστοιχη δηλαδή του Golf GTI. Το 0-100 χλμ./ ώρα ολοκληρώνεται σε 7,4 δεύτερα  -τελική ταχύτητα 220 χλμ./ ώρα- για το eHybrid των 204 ίππων και σε 6,7 δεύτερα -τελική 225 χλμ./ ώρα- για το GTE. Και οι δύο εκδόσεις συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG, έξι σχέσεων.

Η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 71 χιλιόμετρα στο eHybrid 204 PS και τα 64 χιλιόμετρα στο GTE. Και οι δύο  plug-in υβριδικές εκδόσεις του Golf επιτυγχάνουν εντυπωσιακά επίπεδα οικονομίας με συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου, 0,9 λίτρα/100 χλμ.για το eHybrid 204 PS και 1,1 λίτρα/100 χλμ. για το Golf GTE. Οι εκπομπές ρύπων διαμορφώνονται στα 21 και 26 γραμμάριο το χιλιόμετρο κατά WLTP.

Και οι δύο εκδόσεις πληρούν τις προϋποθέσεις – εκπομπές ρύπων κάτω από 50 γραμμάρια το χιλιόμετρο και προτεινόμενη λιανική τιμή προ φόρων κάτω από 40.000 ευρώ– για 75% μειωμένο τέλος ταξινόμησης και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Επιπρόσθετα, οι δύο εκδόσεις έχουν μηδενική φορολογική επιβάρυνση για τον εταιρικό χρήστη.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button