NEA

Ποιες οι είναι εταιρίες που κινδυνεύουν να χαθούν;

Τόσο η Chrysler όσο και η Lancia είναι δύο από τα σήματα που περισσεύουν στο νέο σχήμα της Stellantis.

H συγχώνευση των δύο ομίλων, της Peugeot-Citroen (PSA) και της Fiat-Chrysler (FCA), ολοκληρώνεται ώστε να μπει σε ισχύ και να ξεκινήσει η συμπαραγωγή και η κοινή χρήση μηχανικών μερών και πλατφορμών. Το νέο ομιλικό εταιρικό σχήμα ονομάζεται Stellantis και θα αποτελεί το 6ο (όχι το 4ο) μεγαλύτερο παγκοσμίως μιας και το πρώτο ενιάμηνο του 2020 έχει 3,89 εκατομμύρια πωλήσεις και βρίσκεται πίσω από τις Toyota (με 6,68 εκ.), VW Group (6,18 εκ.), Renault-Nissan (5,54 εκ.), GM (4,72 εκ.) και Hyundai-Kia (4,5 εκ.).

Πέρα τούτου επισημαίνεται από μεγαλύτερα ειδησεογραφικά πρακτορεία (όπως τα Associated Press και Automotive News) πως το σχήμα της Stellantis είναι πολύ «βαρύ» αφού από γαλλικής πλευράς περιλαμβάνει τις Peugeot, Citroen, DS Automobiles, Opel/ Vauxhall, ενώ από ιταλική τις Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, Ram, Maserati.

Αυτόματα τα σήματα που κινδυνεύουν με πλήρη κατάργηση είναι αυτά της Chrysler και της Lancia. Αυτή την περίοδο η Chrysler έχει μια γκάμα από μόλις δύο μοντέλα (το 300 και το Voyager) και το μόνο που θα έσωζε το ιστορικό σήμα θα ήταν αν κυκλοφορούσαν μοντέλα της PSA με τα σήματα της.

Μία rebadged μέθοδος που σε κάποιες αγορές πετυχαίνει, σε κάποιες άλλα όμως όχι. Από την άλλη, η διατήρηση της Lancia με την Ypsilon πιθανότατα δεν θα έχει μέλλον, ειδικότερα αφού υπάρχουν πλάνα ενίσχυσης της Fiat με νέα μοντέλα, όπως και της Alfa Romeo. Για να δούμε αν η Chrysler και η Lancia τελικά θα γίνουν παρελθόν, όπως έγινε και η Saab.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button