ΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

Γιατί κόπηκε μια τηλεοπτική διαφήμιση της Toyota;

Σε μία εποχή που «ηλεκτρίζει» ότι βγάζει ήχο και κινείται γρήγορα φαίνεται πως προάγει και κάτι το επικίνδυνο.

Σε αυτό τουλάχιστον το συμπέρασμα κατέληξε μια ειδική επιτροπή στην Αυστραλία μετά από καταγγελίες για μια τηλεοπτική διαφήμιση της Toyota. Η υπόθεση έχει ως θέμα την 30η επέτειο μιας οικογένειας με τρία παιδιά. Τα οποία επισκέπτονται το πατρικό τους με τρία διαφορετικά Toyota, τα  Yaris, Yaris Cross και GR Yaris.

Αυτός που άργησε περισσότερο να ξεκινήσει ήταν ο τελευταίος που ωστόσο κατάφερε να φτάσε στη συνάντηση έγκαιρα χάρη στις καυτές επιδόσεις του ισχυρότερου Yaris. Και κάτι τέτοιο προφανώς δεν είναι political correct, όπως έκρινε η επιτροπή. Άραγε θα είχε την ίδια απόφαση αν το θέμα αφορούσε ένα εφάμιλλων επιδόσεων ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

Για την ιστορία η Toyota διέκοψε την προβολή της διαφήμισης σεβόμενη την απόφαση της επιτροπής και παρόλο που η εταιρία θεωρεί πως δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Εσείς τι λέτε;

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button