NEA

Αποκάλυψη για τη νέα Mercedes C-Class 2021!

Στο διαδίκτυο κυκλοφόρησαν οι πρώτες φωτογραφίες που μας αποκαλύπτουν τη νέα C-Class, δύο ημέρες πριν την προγραμματισμένη επίσημη παρουσίαση.

Όπως μπορούμε να δούμε η νέα C-Class συμβαδίζει με τον σχεδιασμό των πιο πρόσφατων μοντέλων της εταιρίας συνδυάζοντας στοιχεία από τις μικρότερες A-Class (το πίσω μέρος της Sedan) μέχρι και την S-Class. Εξωτερικά μπορούμε να δούμε ένα ισορροπημένο σύνολο δίχως σχεδιαστικές ακρότητες με τα φωτιστικά σώματα ξακρισμένα και τη γνωστή μάσκα μπροστά με το κυρίαρχο αστέρι.

Το ολοκαίνουργιο ταμπλό ακολουθεί το μοτίβο της νέας S-Class και όπως μπορούμε έχει μια εντελώς διαφορετική λογική από την πρώτη γενιά του MBUX με τις δύο συνεχόμενες οθόνες. Πλέον, υπάρχει μια μεγαλύτερη σαν όρθιο tablet και έχει μια πιο ξαπλωτή θέση θα πιο εύκολο χειρισμό. Μια διάταξη που μας παραπέμπει στα μοντέλα της Tesla.

Πάνω από την οθόνη υπάρχουν τρεις αεραγωγοί, ενώ στην βάση της βλέπουμε να υπάρχει μια σειρά από διακόπτες. Από εκεί και πέρα υπάρχουν αποθηκευτικοί χώρο, ενώ η επιλογή της κίνησης γίνεται από τον κλασικό πλέον βραχίονα δεξιά της κολόνας του τιμονιού. Φυσικά, ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός και «ελεύθερος» στο ταμπλό.  

Από πλευράς μηχανικών μερών θα χρησιμοποιηθεί η νέα πλατφόρμα MRA (Modular Rear Architecture), με διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω (προαιρετική η αερανάρτηση). Πέρα από την τετράθυρη C-Class θα υπάρχουν εκδόσεις , estate, coupé και cabriolet, ενώ η νέα MRA πλατφόρμα θα μπει και στις GLC/ GLC Coupe με πίσω κίνηση ή τετρακίνηση.

Αναμένεται να δούμε εξηλεκτρισμένη βασική έκδοση, πιθανότατα στα 1.500 κ.εκ. και από εκεί και πάνω δίλιτρες εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου. Όλες οι EQ Boost εκδόσεις θα έχουν ήπια 48βολτη υβριδική υποβοήθηση, ενώ θα υπάρξει και PHEV με μπαταρία 17 kWh (αντί 13,5) και ηλεκτροκίνηση έως 70 χλμ.

Η νέα AMG έκδοση της C63 δεν θα έχει V8 κινητήρα αλά έναν εξηλεκτρισμένο στα 2.000 κ.εκ. με περίπου 500 άλογα. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα ενδείξεις, πέρα από το κλασικό sedan θα υπάρχει για πρώτη φορά και μία υπερυψωμένη έκδοση All Terrain με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και τετρακίνηση που θα τοποθετείται απέναντι στο Audi A4 Allroad.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

  1. Eξαιρετικό ταμπλό ! Η mercedes ένα βήμα μπροστά στην αισθητική του ταμπλό. Bαρεθήκαμε τα πλαστικά τύπου σωσίβιο που γεμίσανε όλο το αυτοκίνητο τα προηγούμενα 20 χρόνια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!