NEA

Επίσημα η νέα Mercedes C-Class που ξεκινά από τα 1.500 κ.εκ.

Η νέα γενιά C-Class έχει μια εξελιγμένη σχεδίαση, ένα σούπερ ταμπλό και συνεχίζει με sedan και estate εκδόσεις και αποκλειστικά με τετρακύλινδρα εξηλεκτρισμένα μοτέρ. Διαθέσιμη στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι.

Η 6η γενιά της C-Class (με κωδικό W206) παρουσιάστηκε και αυτή την φορά είναι πιο σύγχρονη από ποτέ. Καταρχήν, έχει την τιμητική να είναι το πρώτο μοντέλο της Mercedes που στην γκάμα του έχει μόνο εξηλεκτρισμένες εκδόσεις. Συγκεκριμένα, με 48βολτο mild hybrid σύστημα μίζας/ γεννήτριας με ιμάντα (BISG) με επιπλέον περιστασιακό boost έως 36 άλογα για μέγιστο διάστημα 30 δευτερολέπτων.   

Και όπως μπορείτε να δείτε στο πινακάκι στο τέλος του άρθρου η C 180, C 200 και C 200 4Matic εξοπλίζονται με ήπια υβριδικό κινητήρα 1.496 κ.εκ. με ισχύ 170, 204 και 204 ίππων, αντίστοιχα. Ψηλότερα τοποθετούνται οι C 300 και  C300 στα 2.000 κ.εκ. με ισχύ 258 ίππων. Στους diesel υπάρχουν μόνο δίλιτρες επιλογές με τις C 220 d και C 300 d να αποδίδουν 200 και 265 άλογα, αντίστοιχα.

Στην πορεία θα ακολουθήσουν οι επίσης τετρακύλινδρες AMG C 43 και C 63e με ισχύ περίπου στα 500 άλογα. Εκτός από τις AMG θα υπάρξει και η plug-in υβριδική C 300 e με συνδυαστική ισχύ 313 ίππων και 550 Nm και ηλεκτρική αυτονομία 100 χιλιομέτρων. Τελικά, η νέα C-Class δεν θα είναι διαθέσιμη με πνευματική ανάρτηση όπως η προκάτοχός της αλλά θα μπορεί να εξοπλιστεί, για πρώτη φορά στην κατηγορία, με τετραδιεύθυνση που μειώνει τον κύκλο στροφής της στα 10,64 μέτρα.

Σχεδιαστικά η νέα C-Class είναι ένα πού όμορφο αυτοκίνητο με την premium αύρα της να διακατέχει κάθε της λεπτομέρεια. Ωστόσο, υπάρχει και μια μεγάλη ομοιότητα τόσο με τα μικρότερα αδερφά μοντέλα, όσο και με τα μεγαλύτερα. Ειδικά το πίσω μέρος μας θυμίζει πολύ έντονα την A-Class Sedan.

Σε σύγκριση με την τωρινή C-Class, το μήκος αμαξώματος της νέας έχει αυξηθεί κατά 6,5 εκατοστά, ενώ το μεταξόνιο των 2.865 χιλιοστών έχει αυξηθεί κατά 25 χλστ. H Mercedes κάνει ιδιαίτερο λόγο για την αύξηση των εσωτερικών χώρων με ενδεικτικά τα +3,5 εκατοστά για τα γόνατα των πίσω επιβατών και σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Όσο για το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 455 λίτρων, που στο στέισον αυξάνονται στα 490 και φτάνουν μέχρι και τα 1.510 (στα PHEV από 390 έως 1.375 λίτρα).

Και αν η εξωτερική σχεδίαση δεν συγκινεί και τόσο στο εσωτερικό υπάρχει μια όμορφη έκπληξη με το νέας γενιάς MBUX. To οποίο διαθέτει μια προαιρετική μεγάλη οθόνη αφής 11,9 ιντσών (η στάνταρ είναι στις 9,5 ίντσες).

Όπως και στην S-Class έτσι και εδώ είναι ενσωματωμένη στην κεντρική κονσόλα και έχει και μια κλίση προς τον οδηγό, ενώ οι χαρακτηριστικοί στρογγυλοί βρίσκονται από πάνω της. Την εικόνα ολοκληρώνει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, ενώ το παρόν δίνουν όλα τα σύγχρονα ψηφιακά συστήματα όλων των κατηγοριών της μάρκας.



Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!