NEA

O νέος σταθμός ΚΤΕΛ θα θυμίζει το «Ελευθέριος Βενιζέλος»

Οι ξεπερασμένοι σταθμοί των ΚΤΕΛ στην Αττική δεν συνάδουν σε καμία περίπτωση με το προφίλ μιας χώρας της οποίας η οικονομία βασίζεται στον τουρισμό.

Η έναρξη ενός νέου συγκεντρωτικού σταθμού των ΚΤΕΛ υπήρχε ως πρότζεκτ από το 2004 και τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Μετά από 17 χρόνια οι ξεπερασμένοι σταθμοί των ΚΤΕΛ στον Κηφισό και στην Λιοσίων εξακολουθούν να λειτουργούν αλλά σε μια εντελώς άθλια κατάσταση συγκριτικά με την υποδομή που υπάρχει στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας.

Ωστόσο, το θέμα του νέου σταθμού των ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα (Κεντρικός Σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων- ΚΣΥΛ) έχει έρθει και πάλι στην επικαιρότητα, μιας και οι οικονομοτεχνικές μελέτες ολοκληρώθηκαν το επόμενο βήμα θα είναι να αναζητηθεί η καλύτερη δυνατή μεθοδολογία υλοποίησης.

Ο νέος σταθμός των ΚΤΕΛ της πρωτεύουσας, που θα αναγερθεί σε οικόπεδο 64 στρεμμάτων στον Ελαιώνα και φιλοδοξεί να γίνει ένα από τους πιο σημαντικούς συγκοινωνιακούς κόμβους τη Αθήνας. Η σχεδίασή του και οι υποδομές του θα θυμίζουν τερματικό σταθμό σύγχρονου αεροδρομίου με καταστήματα και υποδομές.

Πολύ σημαντικό είναι πως θα συνδέεται με το σταθμό μετρό «Ελαιώνας» (γραμμή 3) διευκολύνοντας έτσι την πρόσβαση των επιβατών. Κάτι που θα γίνει και με αστικές γραμμές λεωφορείων, ενώ θα υπάρχουν φυσικά θέσεις και για ταξί καθώς και χώροι στάθμευσης συνολικά 572 αυτοκινήτων.

Οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για εξυπηρέτηση 16 εκατομμυρίων επιβατών σε ετήσια βάση, ενώ πέρα από τις συνολικά 49 γραμμές που εξυπηρετούνται σήμερα στους δύο υπάρχοντες σταθμούς ΚΤΕΛ -αυτός του Κηφισού συμπληρώνει 70 χρόνια λειτουργίας- στον ΚΣΥΛ θα ενταχθούν και οι διεθνείς γραμμές λεωφορείων που σήμερα ξεκινούν από διάφορα σημεία της πρωτεύουσας χωρίς έλεγχο.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!