Αν και η Mercedes αναμένεται να είναι το φαβορί και φέτος, η Ferrari θα είναι σίγουρα πολύ πιο δυνατή από την χειρότερη επίδοση στο κατασκευαστών από το 1980!
Λίγο-πολύ τους λόγους γιατί η Ferrari ήταν αδύναμη πέρυσι τους γνωρίζουμε. Πήγε να κάνει ένα τρικ ισχύος στις μονάδες πρόωσης (επηρεάζοντας τη παροχή καυσίμου και την καύση λαδιού) και την πάτησε άσχημα. Κατά μια έννοια αναγκάστηκε να συμβιβαστεί και να μειώσει τις δυνατότητες του κινητήρα της με αποτέλεσμα τα κόκκινα μονοθέσια να μην είναι ανταγωνιστικά.
Αυτά όμως ανήκουν στο παρελθόν και οι Ιταλοί πήραν το μάθημά τους. Για αυτό και έχουν προχωρήσει σε μεγάλες μεταρρυθμίσεις στο τμήμα σχεδίασης και εξέλιξης του σασί των μονοθεσίων που να ταιριάζει στη νέα μονάδα ισχύος.
Ακόμη και αν δεν πρόκειται για μία αναθεώρηση πριν από τις μεγάλες αλλαγές που θα έρθουν του 2022, η νέα SF21 αναμένεται να είναι ένα μονοθέσιο απαλλαγμένο από «βαριά» αεροδυναμική οπισθέλκουσα για να δίνει μεγαλύτερες τελικές και τους Leclerc και Sainz να μην χάνουν το πλεονέκτημα τους στις ευθείες. Για να δούμε…