NEA

Αυτό είναι ένα Lada… με τις ανέσεις μίας Bentley!

Το στούντιο GB Design από την Βουλγαρία έχει θέσει σοβαρή υποψηφιότητα της δημιουργίας του πολυτελέστερου Lada που έχει υπάρχει ποτέ!

Η Avtovaz κατασκεύαζε το Lada 2101 από το 1970 έως το 1988 στο εργοστάσιο της στο Toglatti της Ρωσίας. Ως βάση είχε χρησιμοποιηθεί το σασί του εξαιρετικού Fiat 124 και το συγκεκριμένο Lada ήταν το πρώτο της τότε Σοβιετικής Ένωσης.

Καθιερώθηκε ως το αυτοκίνητο του Ανατολικού Μπλοκ, αλλά είχε φανατικούς οπαδούς και στην υπόλοιπη Ευρώπη αφού στις περισσότερες αγορές φιγουράριζε στους τιμοκαταλόγους ως η φτηνότερη επιλογή. Στην Αίγυπτο η παραγωγή του είχε κρατήσει μέχρι το 2014 και σταμάτησε οριστικά όταν κάηκε το εργοστάσιο.

Πρόσφατα, ένας κάτοχος ενός Lada 2101 για να γιορτάσει τα 50 χρόνια του μοντέλου ζήτησε από την GB Design να αναβαθμίσει την καμπίνα με ότι πολυτελέστερο θα μπορούσε να μπει σε ένα Lada. Και οι βουλγάρικη ομάδα έδωσε τον καλύτερο της εαυτό για να δημιουργήσει πραγματικά ολόκληρο το εσωτερικό.

Το οποίο είναι ντυμένο φουλ στο ταμπά δέρμα, από το ταμπλό μέχρι την οροφή. Με custom θήκες και τσαντάκια, νέο ξύλινο τιμόνι, ρετρό επιλογέα, αλουμινένια πεντάλ… μέχρι και όργανα με λευκό φόντο ή το «βρετανικού» τύπου ρολόι που δίνει μια πρόσθετη πινελιά πολυτέλειας.

Το γεγονός αυτό δεν πέρασε απαρατήρητο από την Avtovaz (που μαζί με την Lada ανήκει στην Renault) και ο πρόεδρος της Yves Caracatzanis ανακοίνωσε πως μόλις επέλθει η κανονικότητα θα γιορτάσει ανάλογα η επέτειος του πρώτου Lada.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

  1. Αυτό το Lada χρησιμοποιεί πανομοιότυπο κινητήρα 1200 cc (Και όχι 1700 cc) με αυτόν τον κινητήρα που χρησιμοποιεί το Lada Niva σήμερα. 50 χρόνια συνεχούς χρήσης της ίδιας αρχιτεκτονικής κινητήρα. Ασφαλώς έχουν γίνει βήματα προόδου και βελτιώσεων σε κινητήρες άλλων κατασκευαστών. Πόσο διακριτές είναι αυτές οι βελτιώσεις σε σχέση με τα 50 χρόνια ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ αυτου του κινητήρα;;.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!