NEAΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

BMW: Επίσημα η όγδοη γενιά του συστήματος iDrive

Ακολουθήστε το caroto.gr στο Google News για άμεση ενημέρωση

Τα πρώτα μοντέλα που αναμένεται να εφοδιάζονται με το νέο iDrive θα είναι το ηλεκτροκίνητο SUV iX αλλά και το i4.

Σε πλήρη αποκάλυψη σχετικά με τη νέα γενιά του συστήματος ελέγχου οχήματος προχώρησε η γερμανική εταιρεία. Η όγδοη εκδοχή του iDrive έρχεται μία εικοσαετία μετά την πρώτη του εμφάνιση στην τέταρτη γενιά της Σειράς 7, με το κλασικό περιστροφικό χειριστήριο στην κεντρική κονσόλα που έχει γίνει πλέον σήμα κατατεθέν σε όλα τα premium (και μη) μοντέλα της βαυαρικής φίρμας.

Tα κύρια χαρακτηριστικά της όγδοης γενιάς του iDrive, και συγκεκριμένα οι αλλαγές στις οποίες αξίζει να σταθεί κανείς σε σχέση με το σημερινό σύστημα ελέγχου, είναι πολλές. Μερικές από αυτές είναι τα χειριστήρια αφής, το αναβαθμισμένο λογισμικό (ταχύτερες λήψεις του λογισμικού μέσω δικτύου 5G), ενώ άκρως εντυπωσιακή -θα τη συναντάμε στο iX και το i4 – είναι η κυρτή οθόνη υψηλής ανάλυσης (200 ppi)- μεγέθους 14,9 ιντσών (ελαφρά στραμμένη προς τον οδηγό) και η οθόνη ψυχαγωγίας (πίνακας οργάνων) μεγέθους 12,3 ιντσών.

Ο οδηγός θα μπορεί να αλλάξει τις λειτουργίες του iDrive με τέσσερις διαφορετικούς τρόπους. Από τα… ιδιαίτερης πολυγωνικής σχεδίασης χειριστήρια του τιμονιού, μέσω του κυκλικού χειριστηρίου της κεντρικής κονσόλας, μέσω αφής της οθόνης αλλά και μέσω φωνητικών εντολών. Ανάμεσα στις αμέτρητες δυνατότητες προσθέστε το ότι ο οδηγός μπορεί να επηρεάσει το φωτισμό της καμπίνας ή ακόμα και να προσαρμόσει το σύστημα πέδησης (στα μοντέλα που αυτό θα υποστηρίζεται).

Τις γνωστές λειτουργίες Εfficient, Sport και Personal (προσαρμόζεται στα θέλω του κάθε οδηγού και θα κλειδώνει με PIN) έρχεται να συμπληρώσει η νέα επιλογή Calm. Όπως προδίδει και το όνομα της, περιορίζει τις πληροφορίες του οδηγού σε περίπτωση που δεν θέλει να του αποσπάσουν την προσοχή όλες αυτές οι… φουτουριστικές ομορφιές, αφήνοντας τον να γνωρίζει μόνο τις απαραίτητες πληροφορίες όπως η ταχύτητα του οχήματος. (Στα συν του νέου iDrive και η μείωση των πλήκτρων κατά το ήμισυ).

Με αρκετή δόση υπερβολής η γερμανική εταιρεία θεωρεί πως το νέο iDrive αποτελεί την πιο συναρπαστική εμπειρία που μπορεί να έχει ένας οδηγός-χρήστης, κάτι βέβαια που δεν απέχει ιδιαίτερα από την πραγματικότητα για τους λάτρεις των τρισδιάστατων απεικονίσεων. Το βέβαιο είναι πάντως ότι δίνει ένα νέο ενδιαφέρον και έναν επιπλέον λόγο για να αναμένουμε τα προσεχή μοντέλα της εταιρείας με… πρώτα και καλύτερα το iX και το i4.

Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button