NEA

Τον ισχυρότερο ατμοσφαιρικό κινητήρα θα έχει η Pagani Huayra R

Όπως και η Zonda R, έτσι και η Huayra R δεν θα έχει έγκριση τύπου για δημόσιους δρόμους. Ο κινητήρας της θα είναι ένας V12 δίχως τα διπλά turbo.

Από τα στοιχεία που βλέπετε στην οθόνη διακρίνεται η εισαγωγή αέρα στην οροφή, ενώ είναι δεδομένο πως θα έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην αεροδυναμική προκειμένου να υπάρχει η απαραίτητη σταθερότητα στις πολύ υψηλές ταχύτητες που θα μπορεί να αναπτύξει η Huayra R.

Σχεδιαστικά η Huayra R θα έχει στοιχεία από τα πρωτότυπα του Le Mans των δεκαετιών του ’60 και ’70 που θαυμάζει ο Αργεντινός ιδιοκτήτης της Pagani.

Ειδικά εξελιγμένος θα είναι ο V12 που θα ξεπερνά τους 800 ίππους και πιθανότατα θα προέρχεται από την Mercedes CLK-GTR. H μέχρι τώρα πιο ισχυρή έκδοση του hypercar της Pagani είναι η Imola, στην οποία ο 6.0 V12 με twin-turbo αποδίδει 838 ίππους και 1.100 Nm.


Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Αγαπάτε το Caroto όσο και εμείς;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη στο έργο μας θα ήταν να απενεργοποιήσετε για το συγκεκριμένο ιστότοπο το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Η ομάδα του Caroto