NEA

Eνιαία SSP πλατφόρμα για τα ηλεκτροκίνητα VW μέχρι το 2026

Παρελθόν αναμένεται να αποτελέσουν οι πλατφόρμες ΜΕΒ και PPE τα επόμενα χρόνια προχωρώντας στη νέα εξελιγμένη Scalable Systems Platform (SSP).

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης Power Day που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της γερμανικής εταιρείας, τη μερίδα του λέοντος έκλεψε το ηλεκτροκίνητο μέλλον της VW. Άλλωστε η ηλεκτροκίνηση απασχολεί έντονα την παγκόσμια αυτοκίνηση τα τελευταία χρόνια και κανένας δεν θέλει να μείνει πίσω σε αυτόν τον άτυπο αγώνα δρόμου και εξέλιξης, πόσο μάλλον οι Γερμανοί που ποντάρουν ήδη πολλά στο… πράσινο μέλλον.

H κυριότερη είδηση αφορά τη νέα ενιαία πλατφόρμα που θα χρησιμοποιεί η VW σε όλα τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της από το 2026 (η πιθανότερη ημερομηνία) και έπειτα. Για να κατανοήσει κανείς το μέγεθος της αλλαγής αυτής, αξίζει να σημειωθεί πως μέσα στο 2022, 27 συνολικά μοντέλα της VW θα βασίζονται στην τωρινή πλατφόρμα MEB (σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Ασία).

Παράλληλα, μέσα στο 2023 η γερμανική εταιρεία αναμένεται να φέρει στο προσκήνιο αλλαγές που αφορούν στην τεχνολογία μπαταριών των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, αλλά και στην τεχνολογία φόρτισης.

Απώτερος σκοπός δεν είναι άλλος από το να χρησιμοποιεί το 80% της ηλεκτρικής γκάμας της VW τον νέο ενοποιημένο τύπο μπαταριών μέχρι το 2030.

Η παραπάνω εξέλιξη αναμένεται να βοηθήσει σημαντικά σε τομείς όπως η αυτονομία, το κόστος αγοράς αλλά και η ταχύτητα φόρτισης, παράγοντες που ίσως λειτουργούν αποτρεπτικά ίσως ακόμη και σήμερα, στο να αγοράσει κάποιος ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο.  

Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button