Μετά τη Mercedes-Benz, η Audi δηλώνει ξεκάθαρα πως το κεφάλαιο των κινητήρων εσωτερικής καύσης αρχίζει σιγά-σιγά να κλείνει.
Το ότι βρισκόμαστε μπροστά στην νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης και γενικότερα των εναλλακτικών κινητήρων το γνωρίζαμε. Ο πρόεδρος της Audi Markus Duesmann απλώς μας το επιβεβαίωσε με τον πλέον επίσημο τρόπο, δηλώνοντας πως η γερμανική εταιρεία θα σταματήσει να εξελίσσει νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι τα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας ή του VW group θα σταματήσουν άμεσα να εφοδιάζονται με κινητήρες TSI και TDI, αλλά ότι η Audi θα στρέψει όλη της τεχνογνωσία και τον προϋπολογισμό της στην εξέλιξη των ηλεκτροκινητήρων, των μπαταριών αλλά και γενικότερα σε νέους «πράσινους» κινητήρες εναλλακτικών καυσίμων.
Ταυτόχρονα η όποια εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης που διαθέτει σήμερα, θα πραγματοποιείται με γνώμονα τους αυστηρούς κανονισμούς για μειωμένη εκπομπή CO2 και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου (Euro 7).
Η απόφαση αυτή έρχεται αμέσως μετά την αντίστοιχη τοποθέτηση των ιθυνόντων της Mercedes-Benz, η οποία στο ίδιο μήκος κύματος μεταφράζεται σε απόλυτη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση. Με λίγα λόγια… η αντίστροφη μέτρηση για το τέλος των κινητήρων όπως τους γνωρίζουμε σήμερα έχει μάλλον αρχίσει.
https://preview.redd.it/c5we57z3otp11.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=e734f47d2df10c091853780966a7724c76803329
https://www.timingbeltreplace.com/wp-content/uploads/2019/12/How-to-Replace-timing-chains-on-Audi-A4-B8-1.8-TFSI-quattro-687×1024.png
Πόσο να τους εξελίξει άλλο και σε ποια κατεύθυνση;
Η συντριπτική πλειοψηφία των κατασκευαστών οχημάτων και κινητήρων έχουν οδηγήσει την όλη κατάσταση σε βαθειά παρακμή. Ο ιδανικός κινητήρας Μ.Ε.Κ. έχει ορισμένα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και ουσιαστικά το ιδανικό σχέδιο αριστοποιημένου κινητήρα παράγει περίπου ίδιους κινητήρες. Δεδομένου οτι ο κινητήρας Μ.Ε.Κ. είναι απόλυτα απαραίτητος στην ανθρωπότητα, γίνεται αντιληπτό ποια είναι η επίδραση τέτοιου είδους αποφάσεων.