Διπλασιάστηκε το Φεβρουάριο του 2020 το ποσοστό των Ελλήνων που επέλεξαν να αγοράσουν υβριδικό αυτοκίνητο, όπως καταδεικνύουν τα στοιχεία του συνδέσμου εισαγωγέων αυτοκινήτων Ελλάδας.
Μάλιστα όταν ο συνολικός αριθμός καινούριων αυτοκινήτων τον Φεβρουάριο ήταν 6.690 καινούρια αυτοκίνητα το ποσοστό των υβριδικών ανήλθε στο 22,1%, ήτοι το 1/3 και πλέον των πωληθέντων οχημάτων ήταν υβριδικά το δεύτερο μήνα του έτους.
Την ίδια στιγμή τα επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) πέτυχαν μερίδιο αγοράς 4,9%, ενδεικτικό της τάσης για οικολογική μετακίνηση. Εδώ μεγάλο ρόλο παίζει η φοροαπαλλαγή από πρόσωπα για εταιρική χρήση.
Είναι χαρακτηριστικό ότι τόσο τα Υβριδικά (HEV) όσο και τα επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) είναι οι μόνες κατηγορίες που στα μερίδια αγοράς τους κινήθηκαν ανοδικά με άνοδο 6,2% και 7,6% αντίστοιχα, όταν στις υπόλοιπες κατηγορίες η πτώση στα μερίδια αγοράς ήταν διψήφια.
Επίσης στην Ελλάδα υπάρχουν 150-200 χιλιάδες μονοκατοικίες, και άλλες 200 χιλιάδες διπλοκατοικίες, αν υποθέσουμε ότι αγοράζουν αυτοκίνητο κάθε 12 χρόνια τότε το 7-8% από αυτούς θα σκεφτούν σοβαρά να αγοράσουν ηλεκτρικό από το 2025 , γιατί για αυτούς είναι πολύ πιο εύκολο να το φορτίσουν στην αυλή/πυλωτή τους. Δηλαδή η αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου πρίζας στην ελλάδα θα φτάσει εύκολα από το 2025 στα 20-25 χιλιάδες αυτοκίνητα, χωρίς να υπολογίσουμε τα εταιρικά-τουριστικά κλπ
Ναι δεν είναι περίεργο, έτσι κι αλλιώς 70% από τα μοντέλα που θα βγαίνουν από τις γραμμές παραγωγής από το 2022 θα είναι mild hybrid, οπότε το ποσοστό που αγοράζουν θα φτάσει έυκολα το 70% αφού έτσι κι αλλιώς οι επιλογές θα είναι κατά 70% mild hybrid. Πάντως η solid state battery είναι σχεδόν έτοιμη, από το 2025 θα αρχίσει η μαζική παραγωγή σιγά σιγά, οπότε και τα mild hybrid θα γίνουν σχεδόν ισοδύναμα με hybrid αφού θα αυξηθεί η χωρητικότητα της μπαταρίας στον ίδιο όγκο κατά 30% και βάλε.