NEA

Πως να διαλύσετε το μοτέρ ενός Jeep Wrangler Rubicon [video]

Μα καλά, θα αναρωτηθεί κάποιος, χρειάζονται και συμβουλές για να καταστρέψει κάποιος ένα μοτέρ; Αν σας πούμε ότι ο ιδιοκτήτης του πεντάθυρου Wrangler «κατάφερε» να ξεπεράσει τις 50.000 σ.α.λ. πριν το διαλύσει, τότε μάλλον θα του πείτε και συγχαρητήρια!

Ο Αμερικανός ιδιοκτήτης είχε την φαεινή ιδέα να ρυμουλκήσει σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας το Wrangler του με τη βοήθεια ενός τροχόσπιτου. Με μία μικρή όμως λεπτομέρεια που έκανε τη διαφορά. Ξέχασε νωρίτερα το κιβώτιο ταχυτήτων στις κοντές σχέσεις.

Προφανώς και δεν είναι πρόβλημα για ένα Jeep Wrangler να μπει σε mode τετρακίνησης και να αναπτύξει μικρή ταχύτητα (το πολύ μέχρι 40χλμ./ώρα). Το να «πιάσει» όμως 85 χλμ./ώρα με το «αργό» και την τετρακίνηση επιλεγμένη, σημαίνει απόλυτη καταστροφή.

Το Rubicon εφοδιάζεται με V6 ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 285 ίππων και 353 Nm ροπής. Το συγκεκριμένο μοτέρ θεωρείται αρκετά πολύστροφο για τα δεδομένα ενός “τζιπ” καθώς ο κόφτης επεμβαίνει στις 6.600 σ.α.λ. Ως εκεί όμως καθώς, με το ξεχασιάρη οδηγό του αμερικάνικου μοντέλου, οι στροφές αναλογικά ξεπέρασαν τις 50.000 ανά λεπτό, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα ο θάλαμος του στροφάλου να είναι ένα βήμα πριν την εκτόξευση.

Για την ακρίβεια, ζημιά υπέστη τόσο το μπλοκ του κινητήρα όσο και το πάτωμα του αυτοκινήτου, με το κόστος επισκευής να υπολογίζεται στις 30.000 δολάρια. Καμιά δεκαριά λιγότερα δηλαδή σε σχέση με το να το αγοράσει καινούριο. Δεν ξέρουμε πως θα πράξει ο Αμερικανός, το βέβαιο είναι ότι δύσκολα θα το ρυμουλκήσει ξανά με τροχόσπιτο…


Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button