NEA

Στο «σφυρί» ένα σπάνιο Isdera Imperator 108i

Κατά πάσα πιθανότητα είναι η πρώτη φορά που ακούτε για το σπάνιο αυτό supercar, αυτό πάντως δεν μειώνει την αξία του στο ελάχιστο καθώς εκτιμάται από 500.000 μέχρι 700.000€.

Είτε το θεωρείτε όμορφο ή μη, είτε το έχετε ακούσει στο παρελθόν ή όχι, ένα πράγμα είναι βέβαιο. Ότι το Isdera Imperator είναι άκρως εκκεντρικό και σε καμία περίπτωση δεν το λες αδιάφορο. Όπως θα έπρεπε να είναι ένα πρωτότυπο μοντέλο της Mercedes-Benz το μακρινό 1978.

Ναι, σωστά διαβάσατε, πρόκειται για το πρωτότυπο CW311 της γερμανικής εταιρείας που μπορεί να μην πήρε ποτέ το πράσινο φως για την παραγωγή (ίσως και λόγο της τόσο ιδιαίτερης εμφάνισης του) από τους ανθρώπους της Mercedes-Benz, αλλά βρήκε τον τρόπο να κυκλοφορήσει στους δρόμους έστω και με άλλο λογότυπο.

Το σπάνιο αυτό supercar πίστεψαν οι άνθρωποι της Isdera, και συγκεκριμένα ο σχεδιαστής της (συνεργάτης και της Porsche) Eberhard Schulz, ο οποίος με την αρωγή της Mercedes-Benz προχώρησε στο δύσκολο εγχείρημα το 1984. Τότε ξεκίνησε η παραγωγή του Imperator και συνεχίστηκε για 9 χρόνια συνολικά, με ενδιάμεση στάση το 1991 για ένα φρεσκάρισμα.

Το κεντρομήχανο Imperator 108i εφοδιαζόταν με 8κύλινδρο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 5.000 κ.εκ. και απόδοση 304 ίππους, ο οποίος μετέδιδε μέσω ενός 5-τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων την κίνηση στους πίσω τροχούς. Έτσι το εκρηκτικό και ιδιόμορφο Isdera δε χρειαζόταν περισσότερα από 5 δευτερόλεπτα για να φθάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση, ενώ η τελική του ταχύτητα άγγιζε τα 283 χλμ./ώρα.

Για την εμφάνιση του δε χρειάζεται να πούμε πολλά, οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους, με κεντρικά σημεία τις πλαϊνές απολήξεις της εξάτμισης, το άνοιγμα των θυρών προς τον ουρανό αλλά και ο -απόλυτα στραμμένος προς τον οδηγό- πίνακας οργάνων, που δεσπόζει στο εσωτερικού του διθέσιου supercar.

Το σπάνιο ασημί Imperator 108i βρίσκεται σε άψογη κατάσταση και είναι προς πώληση στο Μονακό, με τιμή που θα κυμανθεί από 500.000-700.000€. Καθόλου άσχημα για τον τολμηρό που είχε τη σκέψη να κάνει δικό του ένα από τα μόλις 30 που κατασκευάστηκαν μέσα στα 9 αυτά χρόνια, δύο μάλιστα εκ των οποίων βρέθηκαν στη μακρινή Ιαπωνία.

Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button