NEA

Audi A6 e-tron Concept: Κοιτώντας το νέο Α6

Λίγο μετά τα Q4 e-tron και e-tron GT η γερμανική εταιρία παρουσιάζει και ένα εντυπωσιακό πρωτότυπο στην Σαγκάη.

Το συγκεκριμένο concept μοιάζει αρκετά με το A6 που βγαίνει για την αγορά της Κίνας με μεγαλύτερη μεταξόνιο και έχει πέμπτη πόρτα, κάτι που το φέρνει πιο κοντά στο Α7 αλλά η Audi επιμένει να το ονομάζει Α6. Ένα απο τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το concept είναι πως οι πόρτες ανοίγουν αυτόματα και πως δεν υπάρχουν λαβές.

Η μάσκα είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή με τα πολύ λεπτά LED φωτιστικά σώματα τα οποία μάλιστα λειτουργούν και σαν προτζέκτορες έτσι ώστε μέσα από ένα app στο κινητό μπορούν να προβάλλουν video game σε έναν τοίχο όταν το αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο.

Το Α6 e-tron Concept έχει σχεδόν τις ίδιες διαστάσεις με το A6, με το μήκος να φθάνει τα 4,96 μέτρα και είναι το πρώτο το οποίο θα φτιαχτεί πάνω στην πλατφόρμα PPΕ αποκλειστικά για ηλεκτρικά μοντέλα.

Η πλατφόρμα αυτή έχει εξελιχθεί μαζί με την Porsche και πάνω σ’ αυτήν θα έλθουν τα νέα Q5 e-tron, Q6 e-tron καθώς και η καινούργια Porsche Macan. Τα πρώτα αυτοκίνητα με αυτή την πλατφόρμα θα εμφανιστούν μέσα στο 2022.

Σχετικά με την διάταξη υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες, με συνολική απόδοση στα 476 άλογα και ροπή στα 800 Nm, με 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα. Η μεγάλη μπαταρία των 100 kWh είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο και υποστηρίζει φόρτιση έως 270 kW. Προσφέρει αυτονομία για 700 χιλιόμετρα.

To Audi A6, ως μοντέλο, έχει ένδοξη ιστορία στη γκάμα της μάρκας. Από το 1968 που λανσαρίστηκε, έως και το 1994, ήταν γνωστό ως Audi 100. Αρχικά το Sedan, στη συνέχεια το Avant σε wagon αμάξωμα, στη συνέχεια το περιπετειώδες allroad, με το Sportback – το οποίο παρουσιάστηκε ως το A7 – να ολοκληρώνει τη γκάμα. Μία πλήρως υβριδική έκδοση που κυκλοφόρησε το 2011, ήταν προάγγελος για το τρέχον Audi A6 TFSIe, που έκανε το ντεμπούτο του το 2019, με plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα και μια ηλεκτρική αυτονομία έως και 91 χιλιόμετρα (WLTP).

Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button