O CEO της εταιρίας, Volkmar Denner, τοποθετείται δημόσια κατά της ΕΕ που έχει διαμορφώσει μια σχετική νομοθεσία για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης και την εξόντωση των συμβατικών κινητήρων.
Η ΕΕ ίσως χρειαστεί να ρίξει νερό στο κρασί της σχετικά με τα όσα προβλέπει η προδιαγραφή Euro 7, αφού ουσιαστικά τα νέα όρια ρύπων θα αποτελέσουν κατά πολλούς την χαριστική βολή για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Συγκεκριμένα, σε δηλώσεις του στους Financial Times, ο Denner αφήνει αιχμές για μια μονοδιάστατη προώθηση που εξυπηρετεί συγκεκριμένα ενεργειακά συμφέροντα αφού η σταδιακή κατάργηση της χρήσης ορυκτών καυσίμων δεν πρέπει να σηματοδοτεί και το τέλος των συμβατικών κινητήρων.
Και είπε μεταξύ άλλων πως δεν έχει δοθεί η απαιτούμενη σημασία σε άλλες μορφές κίνησης με χρήση συνθετικών καυσίμων e-fuels ή υδρογόνου που θα μπορούσαν αν δώσουν ένα πράσινο ενεργειακό ισοζύγιο ανάλογο με της ηλεκτροκίνησης. Μένει να δούμε αν θα υπάρξει μια σχετική ελαστικότητα στα όριο ρύπων που προβλέπει το Euro 7 που θα τεθεί σε ισχύ μετά το 2025.
Εδώ να πούμε πως η Bosch αποτελεί τον μεγαλύτερο προμηθευτή εξαρτημάτων και ανταλλακτικών της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και εκτιμά πως οι κινητήρες καύσης έχουν μπροστά τους τουλάχιστον 2-3 δεκαετίες. Από την άλλη, η γερμανική εταιρία έχει ήδη επενδύσει 5 δισεκατομμύρια ευρώ για την εξέλιξη συστημάτων και τεχνολογιών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ποιος δεν θα ήθελε την ευκολία που παρέχει η οδήγηση ενός ηλεκτρικού οχήματος, χωρίς τις παρενέργειες που “κουβαλάει” μαζί της η ηλεκτροκίνηση; Από που να αρχίσουμε; Από τα πυρηνικά εργοστάσια; Από τους θανάσιμους κινδύνους που επικρέμονται πάνω από τον χρήστη σε περίπτωση “στραβής”; Και που να τελειώσουμε; Στις απαιτήσεις του συνεργείου επισκευής ηλεκτρικού οχήματος;
Είναι απορίας άξιο ο παραγκωνισμός της αδήριτης ανάγκης της ανακύκλωσης του CO και του CO2 και η εκμετάλλευση του προϊόντος από αυτήν την ανακύκλωση, μαζί με τα οφέλη που θα αποκομίσει η ανθρωπότητα από αυτήν την τεχνολογία. Και είναι ταυτόχρονα ιδιαίτερη η θρασύτητα και η ιταμότητα θέσπισης νέων ορίων ρύπων για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.