NEAPINED

H Bosch επιτίθεται στην ΕΕ για τον παραλογισμό με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

O CEO της εταιρίας, Volkmar Denner, τοποθετείται δημόσια κατά της ΕΕ που έχει διαμορφώσει μια σχετική νομοθεσία για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης και την εξόντωση των συμβατικών κινητήρων.

Η ΕΕ ίσως χρειαστεί να ρίξει νερό στο κρασί της σχετικά με τα όσα προβλέπει η προδιαγραφή Euro 7, αφού ουσιαστικά τα νέα όρια ρύπων θα αποτελέσουν κατά πολλούς την χαριστική βολή για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Συγκεκριμένα, σε δηλώσεις του στους Financial Times, ο Denner αφήνει αιχμές για μια μονοδιάστατη προώθηση που εξυπηρετεί συγκεκριμένα ενεργειακά συμφέροντα αφού η σταδιακή κατάργηση της χρήσης ορυκτών καυσίμων δεν πρέπει να σηματοδοτεί και το τέλος των συμβατικών κινητήρων.

Και είπε μεταξύ άλλων πως δεν έχει δοθεί η απαιτούμενη σημασία σε άλλες μορφές κίνησης με χρήση συνθετικών καυσίμων e-fuels ή υδρογόνου που θα μπορούσαν αν δώσουν ένα πράσινο ενεργειακό ισοζύγιο ανάλογο με της ηλεκτροκίνησης. Μένει να δούμε αν θα υπάρξει μια σχετική ελαστικότητα στα όριο ρύπων που προβλέπει το Euro 7 που θα τεθεί σε ισχύ μετά το 2025.

Εδώ να πούμε πως η Bosch αποτελεί τον μεγαλύτερο προμηθευτή εξαρτημάτων και ανταλλακτικών της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και εκτιμά πως οι κινητήρες καύσης έχουν μπροστά τους τουλάχιστον 2-3 δεκαετίες. Από την άλλη, η γερμανική εταιρία έχει ήδη επενδύσει 5 δισεκατομμύρια ευρώ για την εξέλιξη συστημάτων και τεχνολογιών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

  1. Ποιος δεν θα ήθελε την ευκολία που παρέχει η οδήγηση ενός ηλεκτρικού οχήματος, χωρίς τις παρενέργειες που “κουβαλάει” μαζί της η ηλεκτροκίνηση; Από που να αρχίσουμε; Από τα πυρηνικά εργοστάσια; Από τους θανάσιμους κινδύνους που επικρέμονται πάνω από τον χρήστη σε περίπτωση “στραβής”; Και που να τελειώσουμε; Στις απαιτήσεις του συνεργείου επισκευής ηλεκτρικού οχήματος;
    Είναι απορίας άξιο ο παραγκωνισμός της αδήριτης ανάγκης της ανακύκλωσης του CO και του CO2 και η εκμετάλλευση του προϊόντος από αυτήν την ανακύκλωση, μαζί με τα οφέλη που θα αποκομίσει η ανθρωπότητα από αυτήν την τεχνολογία. Και είναι ταυτόχρονα ιδιαίτερη η θρασύτητα και η ιταμότητα θέσπισης νέων ορίων ρύπων για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Αγαπάτε το Caroto όσο και εμείς;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη στο έργο μας θα ήταν να απενεργοποιήσετε για το συγκεκριμένο ιστότοπο το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Η ομάδα του Caroto