NEA

Tour de France: Ο πιο μεγάλος ποδηλατικός αγώνας του κόσμου ξεκίνησε με ελαστικά Continental

Εντυπωσιακά μαζικά σπριντ στις κοιλάδες της Γαλλίας, τολμηρά «ξεπετάγματα», ατομικά σόλο για πολλά χιλιόμετρα και θριαμβευτικοί τερματισμοί σε κορυφές των Άλπεων και των Πυρηναίων, συνθέτουν, από τις 26 Ιουνίου, την 108η διοργάνωση του Tour de France, που αναμφίβολα αποτελεί τον πιο μεγάλο αγώνα ποδηλασίας στον κόσμο.

Στο επίκεντρο των αθλητικών αναφορών και η Continental που, παρούσα στα δρώμενα του αγώνα, προσφέρει κορυφαίες τεχνολογίες ελαστικών, σε αυτήν την ποδηλατική πανδαισία. Σε τελική ανάλυση, όσον αφορά τις μάχες για την κίτρινη φανέλα, η ποιότητα των ελαστικών καθορίζει, σε σημαντικό βαθμό, τους νικητές και την κατάταξη. Επομένως, πολλές κορυφαίες ομάδες βασίζονται στην τεχνογνωσία των κατασκευαστών ελαστικών Continental για τα αγωνιστικά ποδήλατα δρόμου του Tour de France!                                                                                                                                                                                 

Συνολικά έξι ομάδες (Ineos Grenadiers, Bahrain Victorious, Movistar, Groupama-FDJ, Intermarche – Wanty – Gobert Materiaux και Arkea-Samsic) θα αγωνιστούν στον φετινό αγώνα, με τα ελαστικά Continental Competition Pro LTD. Αυτό το ελαστικό, υψηλής τεχνολογίας, αναπτύχθηκε στο εργοστάσιο της Continental στο Korbach και είναι χειροποίητο. Αυτού του είδους τα ειδικά αγωνιστικά ελαστικά ζυγίζουν μόλις 250 γραμμάρια και, σε αντίθεση με άλλα ελαστικά ποδηλάτων, είναι κατασκευασμένα από έναν επικαλυμμένο σωλήνα, του οποίου η εξωτερική επιφάνεια διαθέτει λεπτό προφίλ με ραβδώσεις και αντέχει σε εσωτερικές πιέσεις, έως και 15 bar.

Η τόσο υψηλή πίεση μειώνει την αντίσταση κύλισης, η οποία προσφέρει ιδιαίτερα πλεονεκτήματα στους αναβάτες, κατά τις πολύωρες διαδρομές του αγώνα και στις ακραίες, σε κλίση, ανηφόρες. Υπάρχει, επίσης, ένα πλεονέκτημα που σχετίζεται με το σχεδιασμό των ελαστικών: δεδομένου ότι τα ελαστικά αυτά εφαρμόζονται απευθείας στις ζάντες, δεν μπορούν να γλιστρήσουν, ακόμη και σε περίπτωση απώλειας πίεσης.

Το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του ελαστικού είναι η βελτιστοποιημένη αντίσταση κύλισης και η εξαιρετικά στενή επιφάνεια επαφής με το οδόστρωμα, η οποία είναι σε θέση να μεταφέρει, με ασφάλεια στον δρόμο, τις κατευθυντήριες δυνάμεις που εφαρμόζει ο ποδηλάτης στο τιμόνι αλλά και τις δυνάμεις πέδησης, όταν οι αθλητές ποδηλατούν σε κατηφόρες, με ταχύτητες έως και 100 χλμ./ώρα! Η ανάπτυξη της τεχνολογίας των ελαστικών έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην αύξηση της μέσης ωριαίας ταχύτητας των ποδηλάτων στον αγώνα, από 25 σε 40 χλμ./ώρα, από την εποχή που ξεκίνησε το Tour de France, αν και το προφίλ των διαδρομών έγινε σταδιακά όλο και πιο απαιτητικό.

Εκτός από την προμήθεια ελαστικών για τις ποδηλατικές ομάδες, το Continental Group είναι και ο Κύριος Συνεργάτης του Tour de France. Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, τα επίσημα οχήματα της διοργάνωσης φορούν ελαστικά Continental, σε όλες τις διαδρομές του αγώνα, στην Γαλλική ύπαιθρο. Το δοκιμασμένο PremiumContact 6 πρωταγωνιστεί εδώ και φέτος. Αυτό το προϊόν υψηλής τεχνολογίας, για οχήματα μεσαίας και premium κατηγορίας, με έγκριση για ταχύτητες έως και 300 χλμ./ώρα, συνδυάζει τις ιδιότητες ενός άνετου sedan αλλά και σπορ ελαστικού αυτοκινήτου.

Κοινός παρονομαστής είναι η άνεση, η ακριβής απόκριση στο τιμόνι, η εξαιρετικά υψηλή ασφάλεια και τα καλά περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά. Αυτό σημαίνει ότι το PremiumContact 6 πληροί τις υψηλές απαιτήσεις των συνοδών οχημάτων του αγώνα, σε μεγάλες ταχύτητες, σε φιδίσιες κατηφόρες, σε βρεγμένο δρόμο αλλά και σε μεγάλες επίπεδες διαδρομές με καύσωνα ή σε μεγάλες ανηφόρες, μέχρι τις κορυφές των βουνών στα μεγάλα υψόμετρα. Όλα τα ελαστικά που χρησιμοποιούνται παράγονται στο γαλλικό εργοστάσιο της Continental, στο Sarreguemines.

Το Tour de France ξεκίνησε στις 26 Ιουνίου στο Brest και θα τερματίσει στο Παρίσι, μετά από 21 αγωνιστικά ετάπ, ενώ θα καλυφθούν περίπου 3.460 χιλιόμετρα. Το προφίλ της διαδρομής είναι πιο κλασικό και πολύ πιο ισορροπημένο από ό, τι τα προηγούμενα χρόνια, με δύο ατομικές δοκιμές χρονομέτρησης, μόνο τρεις τερματισμούς σε κορυφή βουνού και, εν γένει, σχεδιασμό που αποφεύγει ακραίες καταστάσεις. Ως εκ τούτου, το κοινό περιμένει ανυπόμονα να δει αν ο περσινός νικητής, Tadej Pogacar – ο νεότερος νικητής όλων των εποχών, με ηλικία μόλις 21 ετών – θα είναι σε θέση να υπερασπιστεί τον τίτλο του και φέτος!

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!