NEA

Η Ευρώπη γυρίζει την πλάτη στους κινητήρες εσωτερικής καύσης

Στόχος της EE είναι μέχρι το 2035 να μην πωλείται κανένα νέο αυτοκίνητο που να εκπέμπει ρύπους. Με άλλα λόγια να είναι όλα ηλεκτρικά.

Μέχρι το 2030 και βάσει των κανονισμών που ισχύουν η ΕΕ εκτιμά πως από το 2030 οι πωλήσεις των συμβατικών επιβατικών και ελαφριών επαγγελματικών αυτοκινήτων θα μειωθούν κατά 65% και θα μηδενιστούν μέχρι το 2035, όπως αναφέρει το Bloomberg. Παράλληλα, θα επιταχυνθεί η διεύρυνση του δικτύου φόρτισης με περισσότερα σημεία.

 Το τέλος των πωλήσεων αυτοκινήτων με θερμικά μοτέρ θα έρθει εκείνο το έτος με σχετική νομοθεσία που θα επιτρέπει την πώληση μόνο ηλεκτρικών επιβατικών. Ταυτόχρονα, θα υπάρξει νομοθεσία που θα περιορίζει και θα αφήνει εκτός πόλεων (αρχικά σε συγκεκριμένες ζώνες και στα κέντρα) τα ρυπογόνα οχήματα.

Στόχος είναι μέχρι το 2030 να μειωθεί η εκπομπή των ρύπων που συμβάλλων στο φαινόμενο του θερμοκηπίου τουλάχιστον κατά 55% (σε σχέση με τα επίπεδα του 1990) και να επιβραδυνθεί η υπερθέρμανση του πλανήτη. Μέχρι το 2050 η ΕΕ θέλει να είναι η πρώτη μηδενικών ρύπων ήπειρος. Μακάρι, διότι όλοι μας βλέπουμε πόσο έντονες είναι πλέον οι κλιματολογικές συνθήκες και πόσο με το καιρό αλλάζουν τα πράγματα κοντά και μακριά από εμάς.

Η VW θα πουλά πάνω από το 70% των αυτοκινήτων της σε ηλεκτρικά. Μέχρι το 2035 o Όμιλος θα έχει σταματήσει να πουλά αυτοκίνητα με κινητήρες καύσης. Από το 2030 η Ford θα διαθέτει στην αγορά μόνο ηλεκτρικά. Στο ίδιο χρονικό πλαίσιο κινείται η Renault, η Volvo, η Lotus κ.α. Η Opel θα πουλά μόνο ηλεκτρικά από το 2028. Και έπεται συνέχεια…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button