NEATRENDING

Αυτό είναι το νέο Opel Astra – Στην Ελλάδα αρχές 2022 [video]

Με εντελώς νέα σχεδίαση και βάση το νέο Opel Astra έχει μέχρι και plug-in υβριδική έκδοση. Στην χώρα μας το περιμένουμε αρχές 2022.

H Opel έδωσε στην δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες που μας αποκαλύπτουν πλήρως τη νέα γενιά του Astra που εκτός απροόπτου θα κάνει την πρεμιέρα της στην έκθεση στο Μόναχο. Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν από τα τέλη του έτους και στην Ελλάδα το περιμένουμε αρχές 2022.

Όπως μπορούμε να δούμε εξωτερικά η σχεδίαση μας παραπέμπει στο Mokka και μας δίνει μία ιδέα για το στιλ που θα έχουν και τα επόμενα νέα μοντέλα της Opel. Έτσι, στο μπροστινό μέρος θα υπάρχει η εμφατική μάσκα με το «κλειστό» πάνελ και τους λεπτούς προβολείς με το χαρακτηριστικό LED ίχνος, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει ολογράφως η ονομασία του μοντέλου. Στη δυναμική εικόνα συμβάλλουν τόσο τα τονισμένα φτερά όσο και η διαμόρφωση της πίσω κολώνας που παραπέμπει και στο Corsa.

Από πλευράς διαστάσεων το νέο Astra έχει σχεδόν ίδιο μήκος με το απερχόμενο μοντέλο και φτάνει τα 4,37 μέτρα. Πάντως, το πλάτος έχει φαρδύνει κατά 5,1 εκ. και φτάνει τα 1,86 μέτρα, ενώ το ύψος υπολείπεται κατά 1,5 εκ. (στα 1,47). Το νέο Astra βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2 των Peugeot-Citroen και έχει κατά 13 χιλιοστά μακρύτερο μεταξόνιο (στα 2.675). Έτσι, οι χώροι για τους επιβάτες αναμένονται ελαφρώς καλύτεροι, ενώ ενδεικτικά το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 422 λίτρα (+50).

Η επιρροή του Mokka περνά και στο ταμπλό όπου βλέπουμε την διάταξη Pure Panel. Όπως βλέπετε υπάρχουν δύο οθόνες (μία ως πίνακας οργάνων + μία ως touch-screen) σε μικρή απόσταση μεταξύ τους και στην ίδια επιφάνεια με μια κυρτή θέση. Μάλιστα, η οθόνη για το σύστημα πολυμέσων έχει και μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό, ενώ υπάρχουν και φυσικοί διακόπτες αφής για άμεση πρόσβαση σε βασικές λειτουργίες.

Tο νέο Astra μπορεί να εξοπλιστεί και με HUD αλλά και με σύστημα με πέντε κάμερες και ραντάρ που παρέχουν πανοραμική εικόνα 360 μοιρών. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει όλα τα νέα συστήματα υποβοήθησης άνεσης και ασφάλειας του οδηγού. Μεταξύ αυτών συστήματα ημιαυτόνομης κίνησης τύπου stop & go για χρήση σε μποτιλιάρισμα και αυτόματης στάθμευσης.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τους turbo τρικύλινδρους στα 1.200 κ.εκ. που συναντάμε στα Citroen-Peugeot. Οι δύο βασικές εκδόσεις αποδίδουν 110 και 130 ίππους. Ψηλότερα υπάρχουν δύο plug-ion υβριδικές εκδόσεις στα 1.600 κ.εκ. με ισχύ 224 και 300 ίππους. Υπάρχει και diesel έκδοση στα 1.600 κ.εκ. με 102 ίππους. Ανάλογα με την έκδοση κινητήρα υπάρχει εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτόματο οκτάρι για τις PHEV. Η πιο ισχυρή εκδοχή είναι και τετρακίνητη και θα κινεί το κορυφαίο Opel Astra OPC που θα δούμε αργότερα.

Η παραγωγή του νέου Opel Astra θα ξεκινήσει το φθινόπωρο στο κύριο εργοστάσιο στο Rüsselsheim με το εμπορικό λανσάρισμα του μοντέλου να ξεκινά στις αρχές του 2022.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button