NEA

Παράταση ζωής για τους θερμικούς κινητήρες ζητά η γαλλική κυβέρνηση από την ΕΕ

Tο φιλί της ζωής στους θερμικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης επιχειρεί να δώσει η γαλλική κυβέρνηση υποστηρίζοντας έναν επιεικέστερο στόχο αναφορικά με την μείωση των εκπομπών καυσαερίων που έχει θέσει η ΕΕ. 

Υπενθυμίζεται ότι στόχος είναι μέχρι το 2030 να μειωθεί η εκπομπή των ρύπων που συμβάλλων στο φαινόμενο του θερμοκηπίου τουλάχιστον κατά 55% (σε σχέση με τα επίπεδα του 1990) και να επιβραδυνθεί η υπερθέρμανση του πλανήτη. Η Κομισιόν ετοιμάζεται να αναθεωρήσει τον στόχο για το 2030 ζητώντας μείωση των εκπομπών ρύπων από το 37,5% στο 65%(!). Μέχρι το 2050 η ΕΕ θέλει να είναι η πρώτη μηδενικών ρύπων ήπειρος.

Στο σημείο αυτό η γαλλική κυβέρνηση, σύμφωνα με πληροφορίες του Autonews,  αντιπροτείνει έναν στόχο μείωσης των εκπομπών αυτοκινήτων κατά 55% ξεκινώντας από το 2021 έως το 2030. Παράλληλα, εισηγείται τα υβριδικά οχήματα να παραμείνουν στην αγορά για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Επίσης, προτείνει πως θα πρέπει να επιτραπεί να παράγονται αυτοκίνητα με κινητήρες πέρα του 2035 ζητώντας μια παράταση έως το 2040. Την ίδια στιγμή και ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών Αντρέας Σέιερ προειδοποίησε επίσης την επιτροπή, να μην θέσει υπερβολικά αυστηρούς στόχους για την αυτοκινητοβιομηχανία.

«Πιστεύω ότι όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και φορτηγών γνωρίζουν ότι έρχονται αυστηρότερες προδιαγραφές. Αλλά πρέπει να είναι τεχνικά εφικτές», δήλωσε στο γερμανικό πρακτορείο Τύπου DPA.

Η σταδιακή κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης θα μπορούσε να οδηγήσει σε απώλεια περίπου 100.000 θέσεων εργασίας αυτοκινήτων στη Γαλλία έως το 2035 και το κλείσιμο εργοστασίων, σύμφωνα με μια παρουσίαση του PFA. Τονίζεται εξάλλου ότι σήμερα η βιομηχανία απασχολεί άμεσα περίπου 190.000 άτομα.

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button