TRENDINGΔΟΚΙΜΕΣ

Με το Audi Q4 e-tron στην Αττική [first drive]

Οδηγούμε το δεύτερο e-tron και το πρώτο κόμπακτ SUV της Audi που ξεκινά την πορεία του στην ελληνική αγορά κάτω από το ψυχολογικό φράγμα των 40.000 ευρώ. Με την επιδότηση.

Η Audi μιλάει για ένα μοντέλο που είναι σύγχρονο, high-tech, ψηφιοποιημένη και με έναν ολοκληρωμένο χαρακτήρα. Δεν θα διαφωνήσω καθόλου αφού το Q4 e-tron που φτάνει σε μήκος τα 4,59 μέτρα είναι ένα ισορροπημένο από πλευράς μεγέθους ηλεκτρικό SUV. Το οποίο είναι και εντυπωσιακό σε όψη με την κάθετη μεγάλη μάσκα να φωνάζει από μακριά για την καταγωγή του μοντέλου και τα LED φωτιστικά σώματα (τα Matrix έχουν 4 διαφορετικά layout) να συμπληρώνουν το ελκυστικό σχεδιαστικά αμάξωμα (αργότερα θα ακολουθήσει και το Sportback).

Η πρώτη μας οδηγική εμπειρία με το Q4 e-tron ήταν με το κανονικό αμάξωμα και σύντομη οδηγώντας το αυτοκίνητο στην Αττική. Συγκεκριμένα, βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι του Q4 40 e-tron που έχει έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων και μπαταρία 77 kWh. Υπάρχει το μεγαλύτερο τετρακίνητο (με +1 μοτέρ μπροστά) Q4 50 e-tron με την ίδια μπαταρία, ενώ το μικρότερο είναι το Q4 35 e-tron που είναι και αυτό πισωκίνητο, αλλά με την μπαταρία των 52 kWh (με τον on-board φορτιστή 7,4 kW, τα υπόλοιπα έχουν 11άρι).

Όπως θα δείτε στο παρακάτω γράφημα με τις τιμές δίχως την επιδότηση το Q4 e-tron 40 που οδηγήσαμε κοστίζει 52.100 ευρώ και ίσως είναι το πιο ισορροπημένο μιας και υποστηρίζει 11 kW AC φόρτιση και 125 DC (το Q4 35 έχει αντίστοιχα 7,2 kW AC και 100 kW DC). Ταυτόχρονα η μεγαλύτερη μπαταρία (ζυγίζει 515 κιλά, η μικρότερη 352) προσφέρει στην πράξη 400+ χιλιόμετρα λειτουργώντας αγχολυτικά.

Μέχρι την αναλυτική δοκιμή μας το Q4 40 e-tron μας έδειξε πως είναι ένα πολύ ευχάριστο οδηγικά ηλεκτρικό αυτοκίνητο με έντονα το σπορ στοιχείο. Παρόλο που το σύστημα πρόωσης είναι το ίδιο που συναντάμε στα VW ID.3/ ID.4 και Skoda Enyaq, το set-up που έχει γίνει από την Audi έχει ένα πιο δυναμικό χαρακτήρα. Κάτι που είναι ακόμη πιο έντονο στο αυτοκίνητο που οδήγησα με την προαιρετική σπορ ανάρτηση, τις 20άρες ζάντες και την προοδευτική κρεμαγέρα (στάνταρ στο Quattro).

Στον πρακτικό τομέα το Q4 e-tron είναι ένα ευρύχωρο SUV με άνετους χώρους και τους πίσω επιβάτες να κάθονται ελαφρώς υπερυψωμένα. Ο χώρος αποσκευών προσφέρει 520 λίτρα, ενώ στην καμπίνα υπάρχουν διάφοροι αποθηκευτικοί χώροι.

Όσο για το ταμπλό μπορεί να μην μας επιφυλάσσει κάποια έκπληξη αλλά όσες φορές και αν βρεθείς στον διάκοσμο ενός σύγχρονου Audi με τις δύο οθόνες (μία του πίνακα οργάνων 10,25΄΄ + μια της αφής έως 11,6΄΄) εντυπωσιάζεσαι από την οδηγοκεντρική διάταξη και την ποιότητα κατασκευής. Αυτά προς ώρας για το νέο Audi Q4 e-tron (παρακάτω τα τεχνικά χαρακτηριστικά), περισσότερα θα έχουμε λογικά μετά τις διακοπές με το σχετικό μας αναλυτικό τεστ.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button