Στο ερώτημα απαντούν o πρώην σχεδιαστής της VW, Guilherme Knop, και ο ψηφιακός αρτίστας João Schendel.
Ως βάση χρησιμοποιήθηκε η τρέχουσα γενιά της 911, καθώς η Panamera είναι υπερβολικά μεγάλη, ενώ μια πιθανή εναλλακτική είναι η Taycan. Ανεξαρτήτως βάσης, πάντως, η προσέγγιση είναι ιδιαίτερα καλή και ενδιαφέρουσα, συνδυάζοντας με επιτυχία το σύγχρονο και το ρετρό και παραπέμποντας άμεσα στη διάσημη πρόγονο.
Υπενθυμίζεται πως η Porsche 928 είχε λανσαριστείς ως ο αντικαταστάτης της εμβληματικής 911. Ευτυχώς, κάτι τέτοιο δεν υπερίσχυσε, δίχως να επισκιάζεται η αξία της 928, η οποία χάρη στην εμπνευσμένη αρχική της σχεδίαση έμεινε στην παραγωγή με μικρές αλλαγές από το 1977 έως και το 1995. Συνολικά κατασκευάστηκε σε 62.410 μονάδες. Δεν τις λες και λίγες…