NEA

Audi Skysphere Concept: Δείχνει το μέλλον [video]

Το Skysphere παρουσιάστηκε στην Καλιφόρνια και είναι ένα roadster με αναλογίες που παραπέμπουν και σε GT. H εμφάνισή του είναι εντυπωσιακή, αλλά το ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το μεταβλητό του μήκος.

Η Audi εγκαινίασε ένα νέο στούντιο σχεδιασμό στην Καλιφόρνια, πιο συγκεκριμένα στο Malibu και με την ευκαιρία παρουσίασε στο Pebble Beach ένα καινούργιο πρωτότυπο. Το οποίο θα είναι το πρώτο μιας τριάδας, με τα επόμενα δύο να παρουσιάζονται στην έκθεση του Μονάχου (Grandsphere Concept, που το 2025 θα περάσει στην κανονική παραγωγή) και την άνοιξη του 2022 στην Κίνα (Urbansphere).

Το Skysphere ανάλογα με το αν κινείται υπό τον έλεγχο του οδηγού ή αυτόματα μεταβάλλεται το μεταξόνιό του και κατά συνέπεια και το μήκος του. Ένδειξη γι’ αυτό είναι ένα τριγωνικό τμήμα στο αμάξωμα, μπροστά από την πρώτη κολώνα. Έτσι λοιπόν το μήκος του κυμαίνεται από 4,94 έως 5,19 μέτρα, με την τελευταία τιμή να είναι πολύ κοντά στα 5,23 μέτρα μήκους του Horch 853 της δεκαετίας του ’30 που λειτούργησε ως πρότυπο.

Με την αύξηση του μεταξονίου δημιουργείται μεγαλύτερος χώρος στο εσωτερικό για τους επιβάτες, προκειμένου να μετακινούνται αυτόνομα με ακόμα μεγαλύτερη άνεση. Ταυτόχρονα κρύβεται τόσο το τιμόνι όσο και ο επιλογέας της φοράς κίνησης, ενώ μετακινείται προς τα πίσω και το τμήμα του ταμπλό που αντιστοιχεί στον οδηγό.

Όταν έρθει «πρόσωπο» με αυτό του συνοδηγού προκύπτει μια ενιαία οθόνη μήκους 1,41 μέτρων και ύψους 18 εκατοστών στην οποία προβάλλονται τα πάντα. Από πληροφορίες μέχρι ταινίες. Όταν αναλαμβάνει ο οδηγός τον έλεγχο η διαδικασία -η επιλογή αυτή ονομάζεται Sports Mode- εξελίσσεται αντίστροφα.

Το Skysphere Concept διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 465 kW (632 PS) και 750 Nm, που κινεί -αξιοπερίεργο για Audi- τους πίσω τροχούς. Η μπαταρία του συστήματος είναι 80 kWh, τιμή μάλλον μικρή για τα τρέχοντα δεδομένα και περίεργη θέση στο αμάξωμα. Και αυτό γιατί δεν βρίσκεται στο δάπεδο ως είθισται αλλά είναι τοποθετημένη κάθετα πίσω από τα δύο καθίσματα.

Η επιλογή αυτή βοηθά τόσο στην κατανομή βάρος -το 60% αντιστοιχεί στον πίσω άξονα- όσο και στον περιορισμό του ύψος στα 1,23 μέτρα. Παράλληλα το όπως είπαμε σχετικά μικρό ενεργειακό της περιεχόμενα βοηθά στον περιορισμό του βάρους στα μόλις 1.800 κιλά -κατά την Audi. Κάτι που με τη σειρά του κολακεύει και τις επιδόσεις, μιας και το 0-100 ολοκληρώνεται σε λιγότερα από 4,0 δεύτερα.

Άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία του Audi Skysphere Concept είναι η ενεργή πνευματική του ανάρτηση και η τετραδιεύθυνσή του, καθώς και η αυτόνομη οδήγηση 4ου επιπέδου που διαθέτει. Τώρα τι από όλα αυτά θα περάσει και στα μοντέλα παραγωγής της μάρκας είναι άλλη υπόθεση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button