NEATRENDING

Ελληνική αγορά: 1 στους 5 αγοράζει ακόμη ντίζελ

Εξακολουθούν να προσελκύουν τους Έλληνες καταναλωτές (τουλάχιστον ένα σημαντικό ποσοστό) τα πετρελαιοκίνητα επιβατικά, όπως αυτό αποτυπώνεται στα στατιστικά στοιχεία των ταξινομήσεων αυτοκινήτου, για το οκτάμηνο του έτους.

Με 18% μερίδιο αγοράς στις 75,148 στις συνολικές πωλήσεις του οκταμήνου, τα πετρελαιοκίνητα αποδεικνύονται πολύ… σκληρά για να πεθάνουν.

Απόρροια του σκληρού ανταγωνισμού και της τάσης του εξηλεκτρισμού στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου. Συνολικά, πωλήθηκαν στην Ελλάδα 13,526 πετρελαιοκίνητα, στο εξεταζόμενο διάστημα του οκταμήνου, αποδεικνύοντας πως το diesel δεν πέθανε, ακόμη.

Αναμφίβολα, ισχυρό κίνητρο για την αγορά αυτοκινήτου που «καίει» πετρέλαιο παραμένει η κατανάλωση του, που είναι πραγματικά ασυναγώνιστη, όταν μιλάμε για διανυθέντα χιλιόμετρα με ένα μόνο ρεζερβουάρ.

Μάρκα Μοντέλο / Μικτή κατανάλωση

1. SEAT LEON 2.0 TDI evo (150hp) DSG: 3,7 – 5,1 λίτρα/ 100 χλμ.

2. OPEL CORSA 1.5D 102hp S/S MT6: 4,0 – 4,3 λίτρα/ 100 χλμ.

3. PEUGEOT 208 1.5 BlueHDi 100 HP: 4,0 – 4,1 λίτρα/ 100 χλμ.

4. ŠKODA OCTAVIA COUPE 2.0 TDI 116 PS: 4,1 – 4,2 λίτρα/ 100 χλμ.

5. RENAULT CLIO 1.5 Blue dCi (85hp): 4,1 – 4,7 λίτρα/ 100 χλμ.

6. FIAT TIPO 1.3 MTJ 95HP 1.248 κ.εκ.: 4,2 – 4,2 λίτρα/ 100 χλμ.

7. FORD FOCUS 1.5 Dsl EcoBlue (120PS): 4,2 – 4,4 λίτρα/ 100 χλμ.

8. CITROEN C3 1.5 BlueHDi (100): 4,2-4,3 λίτρα/ 100 χλμ.

9. OPEL ASTRA 1.5 Diesel (105 HP) MT6, 5D: 4,3-4,5 λίτρα/ 100 χλμ.

10. CITROEN C4 C-CROSS 1.5 BlueHDi (110 HP): 4,3-4,4 λίτρα/ 100 χλμ.

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button