NEA

Δακτύλιος: Ελεύθερα τα Euro 6, ηλεκτρικά, υβριδικά και CNG/ LPG

Ο κύβος ερρίφθη και σύντομα θα ανακοινωθεί πως στο δακτύλιο θα μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα τα αυτοκίνητα προδιαγραφής Euro 6 με εκπομπή έως 120 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο.

Πρακτικά αυτό σημαίνει πως κάθε μέρα θα μπορούν από τις 25 Οκτωβρίου θα μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα οποιαδήποτε μέρα τα επιβατικά Euro 6 με εκπομπή κάτω των 120 γρ. CO2/χλμ. με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, υβριδικά, plug-in υβριδικά, CNG και LPG (με εργοστασιακή εγκατάσταση).

Για τα υπόλοιπα επιβατικά ισχύει το μέτρο των ζυγών/ μονών ανάλογα με τις ημερομηνίες και την κατάληξη του αριθμού της πινακίδας κυκλοφορίας.

Σύμφωνα με τις αποφάσεις που ελήφθησαν σε διυπουργική σύσκεψη υπό τον Υπουργό Επικρατείας Γιώργο Γεραπετρίτη, που πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεδιάσκεψης, παράλληλα περιορίζεται δραστικά ο αριθμός των αδειών που θα χορηγηθούν για κατ΄εξαίρεση κίνηση εντός του Δακτυλίου ενώ αναθεωρείται προς το αυστηρότερο, το πλαίσιο φορτοεκφορτώσεων.

  • Ο συνολικός αριθμός των ΙΧ που κυκλοφορούν στην Αττική ανέρχεται σε 2,3 εκατ. εκ των οποίων ηλεκτρικά, φυσικού αερίου και υβριδικά είναι τα 7.654. Παράλληλα εκτιμάται ότι με κινητήρες euro 6 (χαμηλών ρύπων) είναι κάτω από 300.000.
  • Όρια εφαρμογής του μικρού δακτυλίου είναι οι εξής λεωφόροι και οδοί: Αλεξάνδρας – Ζαχάρωφ – Μεσογείων – Φειδιππίδου – Μιχαλακοπούλου – Σπ. Μερκούρη – Βρυάξιδος – Υμηττού – Ηλ. Ηλιού – Αμβρ. Φραντζή – Συγγρού – Χαμοστέρνας – Πειραιώς – Ιερά Οδός – Κωνσταντινουπόλεως – Αχιλλέως – Πλατεία Καραϊσκάκη – Καρόλου – Μάρνη – 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων) – Αλεξάνδρας.

Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, το υπουργείο έχει ξεκινήσει μελέτη για να επαναπροσδιοριστούν τα γεωγραφικά όρια του δακτυλίου, καθώς χρειάζεται αναπροσαρμογή ο σχεδιασμός του και ενδεχομένως να «ανοίξει» ο κύκλος του, σύμφωνα με το CNN Greece. Έπονται οι επίσημες ανακοινώσεις.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button