ΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

5 μύθοι για το ECU Remapping και γιατί δεν ισχύουν

Το ECU remapping / tuning, είναι μια διαδικασία που πολλοί οδηγοί έχουν σκεφτεί.

Με το remapping ουσιαστικά, αναβαθμίζεις τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου σου με σκοπό τη βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα. Αυξάνοντας έτσι την ιπποδύναμη και τη ροπή.

Αν ανήκεις και εσύ λοιπόν σε αυτή την κατηγορία οδηγών και το έχεις ψάξει, τότε ίσως έχεις ακούσει διάφορα σχετικά με το remap.

Σήμερα λοιπόν θα δούμε πέντε συνηθισμένους μύθους γύρω από αυτό αλλά και γιατί δεν ισχύουν.

1.  Μπορεί να καταστρέψει τον κινητήρα

Ίσως, ο συχνότερος μύθος σχετικά με το remapping. Είναι λοιπόν πολύ πιθανό να τον έχεις ακούσει αρκετές φορές, ειδικά αν σε ενδιέφερε η διαδικασία.

Στην πραγματικότητα κάτι τέτοιο δεν ισχύει, εφόσον ο μηχανικός που πραγματοποιεί το remapping, γνωρίζει τι κάνει.

Η λύση λοιπόν είναι απλή: Εμπιστεύσου μόνο έμπειρους μηχανικούς με αποδεδειγμένες δουλειές και ικανοποιημένους πελάτες.

Ένας σωστός επαγγελματίας, θα σεβαστεί τις ιδιαιτερότητες του αυτοκινήτου σου και θα πραγματοποιήσει τη διαδικασία με ασφάλεια.

2.  Τα αυτοκίνητα δεν έχουν τέτοιες εργοστασιακές ρυθμίσεις γιατί δεν είναι ασφαλές

Ακόμη ένας μύθος που ακούγεται συχνά γύρω από το remapping και τη βελτίωση του κινητήρα.

Είναι λογικό βέβαια πολλοί να πιστεύουν κάτι τέτοιο, καθώς μπορεί πολύ εύκολα κάποιος να σκεφτεί: «Γιατί τα αυτοκίνητα δεν πωλούνται έτοιμα με τις ρυθμίσεις αυτές;»

Η απάντηση είναι πολύ απλή. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες, για να μπορέσουν να πουλήσουν μαζικά τα οχήματά τους, πρέπει να συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές της κάθε χώρας.

Πέρα όμως από αυτό, οι βιομηχανίες, προσπαθούν να πετύχουν μια ισορροπία κόστους – ποιότητας στα μοντέλα τους.

Σκέψου να έπρεπε να ρυθμίζουν κάθε φορά τον εγκέφαλο ανάλογα τη χώρα διανομής και στις βέλτιστες ρυθμίσεις. Κάτι τέτοιο δεν θα ήταν καθόλου εύκολο και από άποψη διαδικασίας, αλλά και κόστους.

3.  Το remapping καταστρέφει την ECU

Σίγουρα δε θα ήθελες σε καμία περίπτωση να πάθει ζημιά η ECU του αυτοκινήτου σου. Δηλαδή, η μονάδα ελέγχου του κινητήρα.

Η αλήθεια είναι ότι παλιότερα, οι μηχανικοί έπρεπε να ανοίξουν τη μονάδα ελέγχου και να παρέμβουν με φυσικό τρόπο σε αυτή. Οπότε, κάτι τέτοιο είχε και αντίστοιχα ρίσκα.

Πλέον όμως, οι σύγχρονες διαδικασίες ECU remapping, επιτρέπουν στους ειδικούς να τροποποιήσουν ή να αλλάξουν τον κώδικα της ECU, χωρίς να παρέμβουν φυσικά σε αυτή.

Ο ειδικός βέβαια, χρειάζεται πάλι να έχει τις απαραίτητες γνώσεις και εμπειρία, για τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

4.  Το remapping αυξάνει την κατανάλωση καυσίμων

Ένας μύθος που δημιουργήθηκε επειδή με το ECU remap, μπορεί να αυξηθεί η ιπποδύναμη και η ροπή του κινητήρα.

Κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει. Ένας έμπειρος ειδικός, κάνοντας τις κατάλληλες βελτιστοποιήσεις, όχι μόνο μπορεί να αυξήσει την ιπποδύναμη και τη ροπή, αλλά να μειώσει και την κατανάλωση.

5.  Ο καθένας μπορεί να κάνει remap αρκεί να έχει το κατάλληλο λογισμικό

Σίγουρα ο πιο επικίνδυνος μύθος γύρω από το remap και το tuning. Ένα υγιές λογισμικό είναι απαραίτητο για ένας ασφαλές και αποτελεσματικό remapping, όπως και η εμπειρία και η γνώση του ειδικού.

Εδώ λοιπόν υπάρχουν δύο κίνδυνοι σε περίπτωση που εμπιστευτείς κάποιον που ισχυρίζεται ότι μπορεί να βελτιστοποιήσει τον κινητήρα σου χωρίς να γνωρίζεις αν είναι πραγματικά αξιόπιστος.

Πρώτον, να μην έχει το κατάλληλο λογισμικό και δεύτερον, να μην έχει την κατάλληλη εμπειρία και γνώση. Και τα δύο, είναι επικίνδυνα για το όχημά σου.

Εμπιστευόμαστε λοιπόν πάντα αποδεδειγμένα έμπειρους επαγγελματίες, κάνοντας την έρευνά μας.

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button