NEATRENDING

Αποκάλυψη για το κορυφαίο και ακριβότερο Range Rover

Η λίστα παραγγελιών του νέου Range Rover είναι ήδη ανοιχτή και η τιμή του στην Ευρώπη θα ξεκινά από τις 121.000 ευρώ για τη στάνταρ έκδοση, ενώ η LWB θα είναι 10.000 ευρώ πιο ακριβή. Στην Ελλάδα θα ξεκινά χονδρικά από τα επίπεδα του προκατόχου του, δηλαδή από τις 150.000+ ευρώ.

Μισό και πλέον αιώνα από την παρουσίαση του αρχέτυπου, όχι μόνο για τη βρετανική μάρκα αλλά και για όλη την κατηγορία των SUV πολυτελείας, η Land Rover παρουσίασε επίσημα την 5η γενιά του Range Rover. Του κορυφαίου της μοντέλου που ναι μεν άλλαξε πολύ αλλά και σε μεγάλο βαθμό έμεινε ίδιο.

Απο τις φωτογραφίες φαίνεται πιο μοντέρνο και λιγότερο ογκώδες σε σχέση με τον άμεσο προκάτοχό του αλλά από την άλλη είναι προφανές πως αποτελεί τη λογική συνέχειά του. Με ένα ισορροπημένο ανάγλυφο, χωρίς προεξοχές και εξογκώματα.

Ταυτόχρονα διατηρεί όλα τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά του μοντέλου, όπως για παράδειγμα το μακρύ καπό, την ιδιαίτερη οροφή που τονίζεται από τα φιμέ παράθυρα, τις μαύρες κολόνες, αλλά και το ψηλό κεκλιμένο κάθετο πίσω μέρος.

Εκεί τα  πίσω φωτιστικά σώματα είναι ιδιαίτερα λεπτά και ενσωματώνονται όμορφα στην τελευταία πόρτα, αποτελώντας ένα στοιχείο αναγνώρισης του αυτοκινήτου. Το ίδιο ισχύει και για το άνοιγμα της πόρτας σε δύο τμήματα, κάτι που ισχύει από την πρώτη γενιά του μοντέλου, ενώ το εσωτερικό είναι λογικά και αναμενόμενα πολυτελέστατο.

Από κει και πέρα ο σχεδιασμός του ταμπλό κινείται στη γνωστή λογική της μάρκας. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός με διαγώνιο 13,7 ιντσών ενώ η ελεύθερη οθόνη αφής του συστήματος infotainment είναι επίσης μεγάλη (13,1 ίντσες). Τα συστήματα υποβοήθησης είναι πολλά, η διασύνδεση ιδιαίτερα εξελιγμένη, το παρόν δίνει και η ψηφιακή βοηθός Alexa και υπάρχει και η δυνατότητα OTA (Over the Air) ενημερώσεων του λογισμικού για περισσότερα από 70 συστήματα του αυτοκινήτου.

Η βάση του νέου Range Rover είναι το πλαίσιο MLA-Flex (Flexible Modular Longitudinal Architecture), η ανάρτηση είναι πνευματική με ένα νέο πίσω άξονα πέντε συνδέσμων, δυνατότητα προφόρτισης των αντιστρεπτικών για τη μείωση των κλίσεων στις στροφές, ενώ στάνταρ είναι η τετραδιεύθυνση.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει εξακύλινδρα σύνολα 3.000 κυβικών, βενζίνης και πετρελαίου με ήπια υβριδική υποβοήθηση και απόδοση από 250 (D250) έως και 400 ίππους (P400), καθώς και έναν V8 4.400 κυβικών προέλευσης BMW με 530 ίππους. Φυσικά υπάρχουν και δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, πάλι με τον τρίλιτρο εξακύλινδρο, οι P440e και P510e, που όπως προδίδει και η ονομασία τους έχουν συνδυαστική ισχύ 440 και 510 ίππων αντίστοιχα.

Ενδιαφέρον εδώ έχει η πολύ μεγάλη, για PHEV, μπαταρία τους των 38,2 kWh που εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει τα 100 χιλιόμετρα και εκπομπές ρύπων κάτω από τα 30 γραμμάρια CO2 το χιλιόμετρο.

Το νέο Ranger Rover είναι διαθέσιμο με δύο μεταξόνια, με το LWB (Long Wheel Base), το επιμηκυμένο δηλαδή, να είναι διαθέσιμο τόσο στην τετραθέσια top έκδοση με τα δύο ανεξάρτητα πίσω καθίσματα όσο και για πρώτη φορά σε εφταθέσια εκδοχή. Η τελευταία προέκυψε για να καλυφθεί κυρίως η αντίστοιχη απαίτηση της αγοράς των ΗΠΑ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button