NEA

Ποια άλλα οχήματα μένουν εκτός δακτυλίου;

Σύμφωνα με την εν λόγω Κ.Υ.Α., εξαιρούνται από την γενικότερη ρύθμιση και μπορούν να κυκλοφορούν καθημερινά στον δακτύλιο «τα αυτοκίνητα EURO 6 εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 120 g/km».

Tην έντονη διαμαρτυρία της για τον αποκλεισμό, ουσιαστικά, των περισσότερων ΕΙΧ αυτοκινήτων με οδηγό (των mini van, δηλαδή) των τουριστικών γραφείων από την δυνατότητα εξαίρεσης από τις διατάξεις της νέας Κ.Υ.Α. σχετικά με την εκ περιτροπής κυκλοφορία εντός του δακτυλίου της Αθήνας για το χρονικό διάστημα μέχρι τις 22 Ιουλίου 2022, εξέφρασε η Ομοσπονδία FedHATTA με επιστολή της προς τα συναρμόδια Υπουργεία.

Τα συγκεκριμένα mini van των τουριστικών γραφείων, τα οποία εξυπηρετούν τις ανάγκες μεταφοράς των πελατών των τελευταίων στο πλαίσιο των οργανωμένων ταξιδιών τους, αγοράστηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφές του νόμου που διέπει τη λειτουργία τους μέχρι και αυτή τη στιγμή (περίπτωση 5Α της υποπαραγράφου Η.2 του Ν. 4093/2012) και, σύμφωνα με αυτές, μπορούν να «εμπίπτουν στην κατηγορία εκπομπών EURO 5 ή V ή και μεταγενέστερες αυτών». Κανείς δεν γνώριζε όταν τα αγόραζε ότι κάποια στιγμή, εντελώς ξαφνικά, δεν θα μπορούσαν πλέον να κυκλοφορούν στο κέντρο της Αθήνας με βάση κάποια άλλη αιφνίδια νομοθετική διάταξη.

Με δεδομένο ότι εξακολουθούν να κυκλοφορούν χωρίς περιορισμούς στην Αθήνα όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς και τα ταξί, πολλά από αυτά πολύ περισσότερο ρυπογόνα από τα συγκεκριμένα οχήματα των τουριστικών γραφείων, και ότι η συγκεκριμένη απόφαση είναι εντελώς αιφνιδιαστική -και άδικα «τιμωρητική»- για τα τουριστικά γραφεία, καθώς δεν είναι εφικτό οι επισκέπτες της πρωτεύουσας να εξυπηρετούνται μόνο μέρα παρά μέρα για τις μετακινήσεις τους, η FedHATTA ζητεί την άμεση αναπροσαρμογή της ως άνω Κ.Υ.Α., ώστε να περιλάβει ρητά στα εξαιρούμενα από τις διατάξεις της οχήματα και όλα τα συγκεκριμένα ΕΙΧ αυτοκίνητα με οδηγό (mini van) των τουριστικών γραφείων.

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

Ένα σχόλιο

  1. Καλώς όρισε στην Ελλάδα η FedHATTA. Οπου αυτοκίνητα που εκπέμπουν 97 gr CO2 δεν κυκλοφορούν στον δακτύλιο γιατί είναι Euro 5, ενώ υβριδικά με 136 gr CO2 ή Euro 6 με 120 gr CO2 κυκλοφορούν.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button